رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 7000

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1186 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رضایت(یاد گیرندگان)  فراگیران از عملکرد وب سایت یک موسسه آموزش از راه دور: مطالعه موردی

 چکیده

در این مقاله آگاهی و رضایت فراگیران از خدمات الکترونیکی که یک دانشگاه آزاد از طریق وب سایت خود به یادگیرندگان خود ارائه می دهد ، بررسی می شود. در این مقاله همچنین تأثیر سن ، جنس و سطح تحصیلات بر میزان آگاهی و رضایت فراگیران برجسته شده است. یک رویکرد مطالعه موردی اتخاذ شد و از یک نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها از یاد گیرندگان در برنامه های مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اوتاراخند هند استفاده شد. این پرسشنامه سطح آگاهی فراگیران را در مورد ۱۵ سرویس الکترونیکی متداول و میزان رضایت آنها از ۱۲ سرویس الکترونیکی متداول دانشگاه که ارائه می دهد اندازه گیری کرد. نتایج نشان می دهد که جنس ، سن و سطح تحصیلات بر آگاهی و میزان رضایت شرکت کنندگان تأثیر بسزایی دارد. وقتی سطح بلوغ و سطح تحصیلات شرکت کنندگان افزایش یابد ، آنها از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط دانشگاه آگاهی بیشتری دارند. در برخی موارد ، ۵۸٪ از کاربران از خدمات الکترونیکی دانشگاه بی اطلاع بودند و تعداد زیادی از پاسخ دهندگان از خدمات الکترونیکی دانشگاه ناراضی بودند یا بلاتکلیف بودند. نتایج نشان می دهد که برای استفاده بهینه فراگیران از فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات الکترونیکی که دانشگاه ارائه می دهد ، از جمله ارائه اتصال به اینترنت در تمام مراکز پشتیبانی یادگیری دانشگاه ، به زیرساخت نیاز است(رضایت فراگیران از عملکرد وب سایت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Learners’ Satisfaction With the Website Performance of an Open and Distance Learning Institution: A Case Study

Abstract

 This paper explores learners’ awareness of and satisfaction with the e-services that an open university provides its learners through its Website. The paper further highlights the influence of age, gender, and education levels on learners’ awareness and satisfaction levels. A case-study approach was adopted and an online survey was used to collect data from learners in various programs of study at Uttarakhand Open University, India. The questionnaire measured the awareness levels of learners regarding 15 frequently used e-services and their satisfaction levels with the 12 most frequently used e-services that the university offers. Results show that gender, age, and education level have a significant influence on the awareness and satisfaction level of the participants. When maturity level and education level of the participants increased, they are more aware of the e-services provided by the University. In some cases, up to 58% of users were unaware of the university’s e-services, and a large number of respondents were either dissatisfied with or undecided regarding the university’s e-services. Results indicate that infrastructure is required for learners’ optimal use of information and communication technology and the e-services that the university offers, including the provision of Internet connectivity at all of the university’s learning support centers.