عنوان فارسی مقاله:راهبردهای تدریس در اخلاق حسابداری: ارزیابی دانشجویان از سبک های تدریس ترجیحی
چکیده
آموزش اخلاق حسابداری برای حسابداران آینده بسیار مهم است. از این رو، دلیل گنجاندن آن در برنامه درسی دانشجویان کارشناسی حسابداری است. روشهای تدریس متفاوتی که ممکن است غیرفعال یا فعال باشند در آموزش اخلاق حسابداری به کار گرفته میشوند. معمولاً از دانشجویان خواسته نمیشود که مؤثرترین روشهای آموزشی را که به آنها در تصمیمگیری بهتر اخلاقی کمک میکند، ارزیابی کنند. این مطالعه ترجیحات دانشجویان را از روشهای تدریس که به فرآیند تصمیمگیری اخلاقی آنها کمک میکند، ارزیابی میکند. نظرات یک گروه متشکل از ۲۴۵ دانشجوی کارشناسی حسابداری که در یک کلاس اخلاق حسابداری ثبت نام کرده بودند، پس از آموزش یک ماژول اخلاق حسابداری با استفاده از راهبردهای تدریس فعال و غیرفعال مورد بررسی قرار گرفت. از دانشجویان خواسته شد که ترجیحات خود را در مورد روشهای تدریس مختلف که در طول آموزش اخلاق اتخاذ شدهاند، رتبهبندی کنند. نتایج نشان داد که راهبردهای تدریس فعال رتبه بهتری دارند که نشان می دهد دانشجویان راهبردهای تدریس فعال را به راهبردهای غیرفعال ترجیح می دهند. بنابراین، مربیان باید اطمینان حاصل کنند که راهبردهای یادگیری فعال در آموزش اخلاق به کار گرفته می شوند، زیرا آنها بهترین وسیله را برای انتقال دستورالعمل های اخلاقی و افزایش تصمیم گیری اخلاقی فراهم می کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.