راهبردهای تدریس در اخلاق حسابداری: ارزیابی دانشجویان از سبک های تدریس ترجیحی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 13

تعداد کلمات : 4500

مجله : Cogent Social Sciences

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 نوامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1462 بازدید
49,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:راهبردهای تدریس در اخلاق حسابداری: ارزیابی دانشجویان از سبک های تدریس ترجیحی

چکیده

  آموزش اخلاق حسابداری برای حسابداران آینده بسیار مهم است. از این رو، دلیل گنجاندن آن در برنامه درسی دانشجویان کارشناسی حسابداری است. روش‌های تدریس متفاوتی که ممکن است غیرفعال یا فعال باشند در آموزش اخلاق حسابداری به کار گرفته می‌شوند. معمولاً از دانشجویان خواسته نمی‌شود که مؤثرترین روش‌های آموزشی را که به آنها در تصمیم‌گیری بهتر اخلاقی کمک می‌کند، ارزیابی کنند. این مطالعه ترجیحات دانشجویان را از روش‌های تدریس که به فرآیند تصمیم‌گیری اخلاقی آنها کمک می‌کند، ارزیابی می‌کند. نظرات یک گروه متشکل از ۲۴۵ دانشجوی کارشناسی حسابداری که در یک کلاس اخلاق حسابداری ثبت نام کرده بودند، پس از آموزش یک ماژول اخلاق حسابداری با استفاده از راهبردهای تدریس فعال و غیرفعال مورد بررسی قرار گرفت. از دانشجویان خواسته شد که ترجیحات خود را در مورد روش‌های تدریس مختلف که در طول آموزش اخلاق اتخاذ شده‌اند، رتبه‌بندی کنند. نتایج نشان داد که راهبردهای تدریس فعال رتبه بهتری دارند که نشان می دهد دانشجویان راهبردهای تدریس فعال را به راهبردهای غیرفعال ترجیح می دهند. بنابراین، مربیان باید اطمینان حاصل کنند که راهبردهای یادگیری فعال در آموزش اخلاق به کار گرفته می شوند، زیرا آنها بهترین وسیله را برای انتقال دستورالعمل های اخلاقی و افزایش تصمیم گیری اخلاقی فراهم می کنند.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Teaching strategies in accounting ethics: a student's assessment of preferred teaching styles
Abstract

 Accounting ethics training is pivotal for future accountants; hence, the rationale for its inclusion in the curriculum of accounting undergraduates. Different teaching methods which may either be passive or active are adopted in teaching accounting ethics. Students are not usually required to assess the most effective teaching methods that help them make better ethical decisions. This study assesses the students’ preferences of teaching methods that aid their ethical decisionmaking process. The opinions of a cohort comprising 245 accounting undergraduates enrolled in an accounting ethics class were examined after being taught an accounting ethics module using both active and passive teaching strategies. The students were required to rank their preferences of the various teaching methods adopted during the ethics instruction. The results revealed that active teaching strategies ranked better which implies that the students preferred the active teaching strategies to the passive ones. Educators should, therefore, ensure that active learning strategies are adopted in teaching ethics because they provide the best medium for communicating ethical instructions and enhancing ethical decision-making.