عنوان فارسی مقاله:تأثیر ادراک سبزشویی بر نیات خرید سبز مصرف کنندگان: یک مدل میانجیگری تعدیل شده
چکیده
هنگامی که مصرف کنندگان درک می کنند که شرکت ها در حال سبزشویی هستند، این اغلب تأثیرات منفی زیادی بر شرکت، صنعت و جامعه دارد. بر اساس نظریه قرارداد روانشناختی، این مطالعه یک مدل میانجیگری تعدیل شده را برای نشان دادن اینکه ادراک سبزشویی مصرف کنندگان بر قصد خرید سبز آنها تأثیر می گذارد و مهمتر از آن این است که این تأثیر با خیانت ادراک شده توسط مصرف کنندگان واسطه و با احساس آنها نسبت به محیطی تعدیل می شود، ایجاد می کند. مسئوليت. برای توزیع ۲۲۰ پرسشنامه از پرسشنامه آنلاین استفاده شد و برای آزمون فرضیه از تحلیل رگرسیون با استفاده از SPSS24.0 و Amos24.0 استفاده شد. نتایج نشان میدهد که ادراک سبزشویی مصرفکنندگان بهطور منفی بر قصد خرید سبز مصرفکنندگان تأثیر میگذارد، که خیانت درک شده نقش واسطهای در این رابطه تأثیر دارد، و مسئولیت زیستمحیطی تأثیر منفی ادراک سبزشویی را بر نیات خرید سبز تقویت میکند. این مقاله مطالعه مکانیسمهای اثرات روانشناختی فردی مصرفکننده را پس از درک رفتار سبزشویی شرکتی که مصرفکنندگان برای عملکرد شرکت و توسعه پایدار محیط اجتماعی ارزش زیادی دارد، غنی میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.