عنوان فارسی مقاله:پذیرش و استفاده از سیستمهای مدیریت یادگیری در آموزش: نقش بازیگوشی و خود مدیریتی
چکیده
این مقاله به بررسی عوامل مؤثر بر قصد رفتاری معلمان آموزش ابتدایی و متوسطه برای اتخاذ سیستمهای مدیریت یادگیری (LMS) میپردازد. نوآوریهای فناوری اطلاعات (IT) این قدرت را دارند که روش کار، آموزش، یادگیری و اساساً شیوه زندگی ما را تغییر دهند. تأثیر نوآوریهای فناوری اطلاعات بر آموزش، درک وضعیت فعلی استفاده از LMS و عوامل مؤثر بر پذیرش آنها توسط معلمان را ضروری میسازد. نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT) با عواملی از مطالعات آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی گسترش یافت. به منظور مشاهده تأثیر ویژگیهای سطح فردی و سازمانی، تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری چند گروهی (SEM) انجام شد و اختلافات در روابط گزارش شد. همچنین ارزیابی کاربران و غیرکاربران و معلمان رشتههای مختلف با یکدیگر مقایسه شد. یافتههای این مطالعه نه تنها از طریق توسعه و آزمایش یک مدل کامل که ویژگیهای فناوری و ویژگیهای فردی را به قصد استفاده رفتاری مرتبط میکند، به نظریه کمک میکند، بلکه پیامدهای قوی برای متخصصانی ارائه میکند که مایلند استفاده از LMS را افزایش دهند و یک الگوی مؤثرتر محیط یادگیری ایجاد کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.