پذیرش و استفاده از سیستم‌های مدیریت یادگیری در آموزش: نقش بازیگوشی و خود مدیریتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 10000

مجله : sustainability

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
18 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4053 بازدید
96,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پذیرش و استفاده از سیستم‌های مدیریت یادگیری در آموزش: نقش بازیگوشی و خود مدیریتی

 چکیده

 این مقاله به بررسی عوامل مؤثر بر قصد رفتاری معلمان آموزش ابتدایی و متوسطه برای اتخاذ سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS) می‌پردازد. نوآوری‌های فناوری اطلاعات (IT) این قدرت را دارند که روش کار، آموزش، یادگیری و اساساً شیوه زندگی ما را تغییر دهند. تأثیر نوآوری‌های فناوری اطلاعات بر آموزش، درک وضعیت فعلی استفاده از LMS و عوامل مؤثر بر پذیرش آنها توسط معلمان را ضروری می‌سازد. نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT) با عواملی از مطالعات آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی گسترش یافت. به منظور مشاهده تأثیر ویژگی‌های سطح فردی و سازمانی، تحلیل مدل‌سازی معادلات ساختاری چند گروهی (SEM) انجام شد و اختلافات در روابط گزارش شد. همچنین ارزیابی کاربران و غیرکاربران و معلمان رشته‌های مختلف با یکدیگر مقایسه شد. یافته‌های این مطالعه نه تنها از طریق توسعه و آزمایش یک مدل کامل که ویژگی‌های فناوری و ویژگی‌های فردی را به قصد استفاده رفتاری مرتبط می‌کند، به نظریه کمک می‌کند، بلکه پیامدهای قوی برای متخصصانی ارائه می‌کند که مایلند استفاده از LMS را افزایش دهند و یک الگوی مؤثرتر محیط یادگیری ایجاد کنند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Adoption and Use of Learning Management Systems in Education: The Role of Playfulness and Self-Management

Abstract

 This article investigates the factors affecting primary and secondary education teachers’ behavioral intention to adopt learning management systems (LMSs). Information technology (IT) innovations have the power to change the way we work, educate, learn, and basically the way we live. The effect of IT innovations on education makes it critical to understand the current usage situation of LMSs and the factors affecting their adoption by teachers. The unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT) was extended with factors from education and game-based learning literature. In order to see the effect of individual- and organizational-level characteristics, multi-group structural equation modeling (SEM) analysis was conducted and discrepancies in relationships were reported. Evaluation of users and non-users and teachers of different fields were also compared to each other. The findings of this study not only contribute to theory through the development and testing of a thorough model relating technology features and individual characteristics to behavioral intention to use, but also offer strong implications for practitioners who would like to increase LMS usage and create a more effective learning environment.