یک استراتژی مزیت رقابتی بر اساس فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کاری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 5500

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
8 فوریه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1813 بازدید
49,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:یک استراتژی مزیت رقابتی بر اساس فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کاری: شواهدی از شرکت های کوچک و متوسط صنعت گردشگری در اندونزی

چکیده

  هدف این تحقیق بررسی تأثیر فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کاری بر استراتژی مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی است. این تحقیق ادامه تحقیقات قبلی آدیا هرماواتیاست که بر مفهومی متشکل از فرهنگ نوآورانه، کیفیت زندگی کاری و عملکرد فردی به عنوان عوامل کنترل کننده استراتژی مزیت رقابتی تاکید دارد. موضوع تحقیق SMEهای صنعت گردشگری است. روش تحقیق تبیینی است که در این پژوهش از طریق پیمایش از پاسخگویان استفاده شده است. منابع داده در این تحقیق اولیه و ثانویه است. داده‌های اولیه مستقیماً از طریق پرسشنامه از پاسخ‌دهندگان جمع‌آوری می‌شوند، در حالی که داده‌های ثانویه از منابع مرتبط با مشکلات تحقیق به‌دست می‌آیند. با توجه به این توضیح، نوع داده های تحقیق، داده های کمی است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که: فرهنگ نوآورانه بر عملکرد فردی، کیفیت زندگی کاری بر عملکرد فردی، فرهنگ نوآورانه بر مزیت رقابتی، کیفیت زندگی کاری بر مزیت رقابتی، عملکرد فردی بر مزیت رقابتی تاثیر دارد. فرهنگ نوآورانه بر مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی تأثیر می گذارد و کیفیت زندگی کاری بر مزیت رقابتی با میانجیگری عملکرد فردی تأثیر می گذارد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Competitive Advantage Strategy Based on Innovative Culture and Quality of Work Life: Evidence from SMEs of the Tourism Industry in Indonesia
Abstract

 The objective of this research is to find out the effect of innovative culture and quality of work life on competitive advantage strategy with the mediation of individual performance. This research is the continuance of previous research conducted by Adya Hermawati with an originality aspect emphasizing a concept comprising innovative culture, quality of work life, and individual performance as factors that control competitive advantage strategy. The research subject is Tourism Industry SMEs. Explanatory research is a research method used in this study, by surveying respondents. The data sources in this research are primary and secondary. Primary data is collected from respondents directly through a questionnaire whereas secondary data are obtained from references that are relevant to research problems. In conformity with this explanation, the type of research data is quantitative data. The results of this research show that: innovative culture has an effect on individual performance, quality of work life affects individual performance, innovative culture has an effect on competitive advantage, quality of work life affects competitive advantage, individual performance has an effect on competitive advantage, innovative culture affects competitive advantage with the mediation of individual performance, and quality of work life affects competitive advantage with the mediation of individual performance.