متاورس به عنوان مدل کسب و کار پلتفرم نویدبخش آینده

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 37

تعداد کلمات : 11000

مجله : Businesses

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 آوریل 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2244 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:متاورس به عنوان مدل کسب و کار پلتفرم نویدبخش آینده: مطالعه موردی در زنجیره ارزش مد

 چکیده

 مفهوم “مدل کسب و کار” به مجموعه‌ای از توصیفات اشاره دارد که مهمترین جنبه‌های کسب و کار را برجسته می‌کند. متاورس در حال حاضر واقعیتی است که می‌توان آن را موجه دانست. این دنیای دیجیتالی است که با فناوری‌های مختلف مانند واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده قابل دسترسی است و مکانی است که در آن افراد قادر به برقراری ارتباط و همکاری با یکدیگر هستند. کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا از یک روند سرمایه‌گذاری کنند، زیرا پیش‌بینی می‌شود که متاورس در آینده نزدیک غیرمتمرکزتر شود زیرا امکانات برجسته‌ای برای گسترش کسب‌وکار فراهم می‌کند. در این مقاله چند جنبه از مدل کسب‌وکار فعلی و همچنین ظهور متاورس و تأثیر آن‌ها در مدلهای کسب و کار موجود با تأکید بر صنعت مد و خرده‌فروشی را مورد بحث قرار می‌دهیم. کاربران متاورس این توانایی را دارند که نمایش‌های دیجیتالی خود را که به عنوان آواتار شناخته می‌شوند، شخصی سازی کنند. این آواتارها ممکن است در دنیای مجازی، بازی‌های آنلاین و انواع دیگر جوامع آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. نحوه کار تبلیغات در متاورس کاملاً شبیه نحوه عملکرد آن در دنیای واقعی است. به همین دلیل، آینده امیدوارکننده‌ای برای آینده بازاریابی و تبلیغات در متاورس وجود دارد. محیط مجازی جدید ما را ترغیب می‌کند تا فرمول‌ها و رویه‌های جدیدی را ابداع کنیم که به روش‌های غیرقابل تصوری بر کاربر تأثیر می‌گذارد. علاوه بر آن، امکان اتصال متاورس به نسل Z (همچنین به عنوان ژن Z شناخته می‌شود) مزیت‌های دیگری خواهد بود که در دهه‌های آینده به موفقیت شرکت کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Metaverse as Future Promising Platform Business Model: Case Study on Fashion Value Chain

Abstract

 The concept of a ‘business model’ refers to a collection of descriptions that highlight the most significant aspects of the business. The metaverse is already a reality that can be considered plausible; it is a digital world that can be accessed by various technologies, such as virtual or augmented reality, and it is a place in which people are able to communicate and collaborate with one another.Businesses are making an attempt to capitalize on a trend, since it is anticipated that the metaverse will become more decentralized in the near future because it provides outstanding possibilities for expanding business. In this article, we discuss a few aspects of the current business model, as well as the emergence of the metaverse and their influence in the existing business models, with emphasis on the fashion and retail industry. Users of the metaverse have the ability to personalize digital representations of themselves, known as avatars. These avatars may be utilized in virtual worlds, online games, and other types of online communities. The way advertising works in the metaverse is quite similar to how it operates in the real world. Because of this, there is a promising future in store for the future of marketing and advertising in the metaverse. The new virtual environment will inspire us to devise novel formulae and procedures, which will influence the user in previously unimaginable ways. In addition to that, the possibility of the metaverse becoming connected with generation Z (also known as gen Z) would be additional advantages that will help the company’s bottom line in the decades to come.