عنوان فارسی مقاله:متاورس به عنوان مدل کسب و کار پلتفرم نویدبخش آینده: مطالعه موردی در زمینه زنجیره ارزش مد
چکیده
مفهوم “مدل کسب و کار” به مجموعهای از توصیفات اشاره دارد که مهمترین جنبههای کسب و کار را برجسته میکند. متاورس در حال حاضر واقعیتی است که میتوان آن را قابل قبول دانست. متاورس دنیای دیجیتالی است که با فناوریهای مختلف مانند واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده قابل دسترسی است و مکانی است که در آن افراد قادر به برقراری ارتباط و همکاری با یکدیگر هستند. کسبوکارها تلاش میکنند تا از یک روند سرمایهگذاری کنند، زیرا پیشبینی میشود که متاورس در آینده نزدیک غیرمتمرکزتر شود زیرا امکانات برجستهای برای گسترش کسبوکار فراهم میکند. در این مقاله چند جنبه از مدل کسبوکار فعلی و همچنین ظهور متاورس و تأثیر آنها در مدلهای تجاری موجود با تأکید بر صنعت مد و خردهفروشی را مورد بحث قرار میدهیم. کاربران متاورس این توانایی را دارند که بازنمودهای دیجیتالی خود را که به عنوان آواتار شناخته میشوند، شخصی سازی کنند. این آواتارها ممکن است در دنیای مجازی، بازیهای آنلاین و انواع دیگر جوامع آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. نحوه کار تبلیغات در متاورس کاملاً شبیه نحوه عملکرد آن در دنیای واقعی است. به همین دلیل، آینده نویدبخشی بازاریابی و تبلیغات در متاورس وجود دارد. محیط مجازی جدید ما را ترغیب میکند تا فرمولها و رویههای جدیدی را ابداع کنیم که به روشهای غیرقابل تصوری بر کاربر تأثیر میگذارد. علاوه بر آن، امکان اتصال متاورس به نسل Z (همچنین به عنوان ژن Z شناخته میشود) مزیتهای دیگری خواهد بود که در دهههای آینده به موفقیت شرکت کمک خواهد کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.