تأثیر محتوای دیجیتال آمیخته بازاریابی بر عملکرد بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 7200

مجله : International Journal of Data and Network Science

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1612 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر محتوای دیجیتال آمیخته بازاریابی بر عملکرد بازاریابی: یک مطالعه تجربی در هتل های پنج ستاره در اردن

چکیده

  هدف  این مطالعه بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال بر عملکرد بازاریابی هتل‌های پنج ستاره در اردن بود. ابعاد آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال (پایگاه داده بازاریابی دیجیتال، بسترهای رسانه های اجتماعی، قیمت گذاری دیجیتال و تبلیغات دیجیتال) و ابعاد عملکرد بازاریابی (وفاداری مشتری، رضایت مشتری و جذب مشتریان جدید) بود. جامعه مورد مطالعه مشتریان هتل های پنج ستاره در اردن بودند که در آن نمونه مناسبی از (۲۹۴) مشتری استفاده شد. داده های پژوهش با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این مطالعه به این نتیجه رسید که تمام ابعاد آمیخته بازاریابی برای محتوای دیجیتال تأثیر مثبتی بر عملکرد بازاریابی هتل‌های پنج ستاره در اردن دارد. بر این اساس، این مطالعه به مدیران این هتل‌ها توصیه می‌کند با انتشار آگهی‌هایی که شامل تصاویر و فیلم‌های مرتبط با کیفیت خدمات موجود است، به تبلیغات از طریق دیجیتال توجه بیشتری داشته باشند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of digital content of marketing mix on marketing performance: An experimental study at five-star hotels in Jordan

Abstract

 The study aimed to examine the impact of the marketing mix for digital content on the marketing performance of five-star hotels in Jordan. The dimensions of the marketing mix for digital content were (digital marketing database, social media platforms, digital pricing, and digital advertising), while the dimensions of marketing performance were (customer loyalty, customer satisfaction, and attracting new customers). The study population represented five-star hotel customers in Jordan, where an appropriate sample of (294) customers was used. The data of the study were analyzed using the Structural Equation Modeling (SEM) technique. The study concluded that all dimensions of the marketing mix for digital content had a positive impact on the marketing performance of five-star hotels in Jordan. Accordingly, the study recommended managers in these hotels pay more attention to promoting through digital means by publishing advertisements that include images and videos related to the quality of services available.