عنوان فارسی مقاله:دیدگاه مشتری برای محصولات و خدمات نوآورانه
چکیده
نوآوری یک مزیت رقابتی مهم برای موفقیت در بازار است. سریعتر، ارزانتر، بهتر کلیدواژههای محیط رقابتی کنونی هستند. برای تحقق این امر، محصولات و خدمات باید به نیازهای مشتریان توجه کنند تا آنچه را که انتظار دارند برآورده کنند، اما در عین حال آنها را از طریق ویژگی های غیرمنتظره و جذاب خوشحال کنند. تئوری کیفیت جذاب از روش کانو، مدل مؤلفههای ارزشی، استفاده میکند، زمانی که به ویژگیهای محصول به این روش فکر میکند. متأسفانه، پرسشنامه کانو عمدتاً رضایت مشتری را در مورد یک پیشنهاد موجود تجزیه و تحلیل می کند، در مورد محصولات یا خدمات جدید و نوآورانه، ما ارزش مصرف کننده قبلی یا «استانداردی» برای مقایسه آن نداریم. بنابراین باید به قضاوت پیش از خرید تکیه کنیم. اما ارزش مطلوب مشتری چیست و با چه مفاهیمی باید همراه باشد؟ مقاله حاضر با هدف تعیین حد ادراک ارزش مشتری قبل از خرید از ادراک پس از خرید و تعیین شرایط و کلمات کلیدی است که به بهترین وجه دیدگاه مشتری را در این شرایط نشان می دهد. هدف نهایی ارائه اولین گام مفهومی در توسعه یک جایگزین برای مدل کانو برای مرحله طراحی محصولات و خدمات نوآورانه است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.