عنوان فارسی مقاله:تبدیل فعالیتهای CRM به e-CRM: ایجاد وفاداری الکترونیکی و نوآوری باز
چکیده
پیشرفتهای تکنولوژیکی رفتار مصرف کنندگان را در سراسر اندونزی دیجیتالی کرده است. این به مبنایی برای ظهور تجارت الکترونیک، یک سیستم کسب و کار دیجیتالی که به طور گسترده توسط عموم برای خرید از طریق برنامهها یا وب سایتها استفاده میشود تبدیل شده است. به همین دلیل، یک پلت فرم تجارت الکترونیک باید وفاداری الکترونیکی ایجاد کند تا آن را به بهترین گزینه در میان بسیاری از فروشگاهها تبدیل کند. این اولین مطالعهای است که ده عاملی را بررسی میکند که به ارزش مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر وفاداری الکترونیکی در اندونزی میپردازد. این مطالعه شامل ۷۶۷ کاربر فعال شرکت شماره یک تجارت الکترونیک در اندونزی بود. یک بررسی تجربی برای اعتبارسنجی آیتمهای ابزار مربوط به عوامل e-CRM و شاخصهای وفاداری الکترونیکی با استفاده از تحلیل عاملی توضیحی (EFA) و تحلیل عاملی تأییدی (CFA) انجام شد. تجزیه و تحلیل از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) برای آزمون فرضیهها استفاده میکند. این یافته پیشنهاد کرد که متغیرهای سفارشیسازی، مراقبت، پرورش، انتخاب، جامعه آنلاین، راحتی، امنیت سایت، ارزشهای شخصیسازی، پاداشها و تعامل به طور مثبت در ارزش e-CRM در وفاداری الکترونیکی نقش دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.