نقش قابلیت‌های نوآوری ارزش در تأثیر بازارگرایی(جهت گیری بازار) و سرمایه اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 7400

مجله : Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1642 بازدید
65,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش قابلیت‌های نوآوری ارزش در تأثیر بازارگرایی(جهت گیری بازار) و سرمایه اجتماعی در بهبود عملکرد بانک مرکزی کالیمانتان در اندونزی

چکیده

  تحقیقات در زمینه مدیریت کسب و کار بانکی در شرایط همه گیر نیازمند همکاری سازمان ها با محیط کسب و کار در حال تغییر است. منابعی که می توانند به طور موثر و کارآمد در بانک منطقه ای مرکزی کالیمانتان در اندونزی مدیریت شوند، به منظور حمایت از سازمان مدیریت می شوند. کلید عملکرد بانک به عنوان یک سازمان نوآور در ارزش‌های اصلی کسب‌وکار است که توسط منابع سازمانی تقویت می‌شود، به طوری که تمرکز نوآوری ارزشی به فعالیت‌هایی تبدیل می‌شود که عملکرد کسب و کار را به عنوان عامل میانجی بین عوامل بیرونی و داخلی بهبود می‌بخشد. تحقیق بر روی ۲۵۰ کارمند ارشد با تجزیه و تحلیل کمی با استفاده از ابزار آماری مدلسازی معادلات ساختاری – حداقل مربعات جزئی (SEM-PLS) انجام شد. نتایج نشان داد که عوامل خارجی ناشی از بازارگرایی و سرمایه اجتماعی به طور معنی داری عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد. موفقیت فرآیند میانجیگری به عنوان یک تحقیق مفهومی تحقیقاتی جدید نتایج مثبت معنی داری به عنوان یک نوآوری کسب و کار اصلی برای بهبود عملکرد تجاری بانک های منطقه ای مرکزی کالیمانتان دارد. هدف تحقیق بهبود عملکرد بانکی با همکاری بین نیازهای مصرف کننده، نوآوری ارزش و سرمایه اجتماعی به عنوان محرکی برای تغییر عالی در بانک کال-تنگ است. ارزش این تحقیق به عنوان مرجعی برای ارزش قابلیت نوآوری به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار با استفاده از اطلاعات عوامل خارجی است تا در صورت نیاز عملکرد کسب و کار بانک را بهبود بخشد.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Role of Value Innovation Capabilities in the Influence of Market Orientation and Social Capital to Improving the Performance of Central Kalimantan Bank in Indonesia
Abstract

 Research in the field of banking business management during a pandemic requires the cooperation of organizations with the changing business environment. Resources that are able to be managed effectively and efficiently at the Central Kalimantan Regional Bank in Indonesia are thus managed in an effort to support the organization. The key to the bank’s performance as an innovative organization lies in the core business values that are strengthened by organizational resources, so that the focus of value innovation becomes the activities that improve business performance as a mediating factor between external and internal factors. Research was conducted on 250 senior employees with quantitative analysis using the Structural Equation Modelling-Partial Least Square (SEM-PLS) statistical tool. It was found that external factors originating from market orientation and social capital significantly improved business performance. The success of the mediation process as a novelty research conceptual research has significant positive results as a core business innovation to improve the business performance of Central Kalimantan regional banks. The research objective is to improve banking performance by collaborating between consumer needs, value innovation and social capital as a trigger for excellent change in Bank Kal-Teng. The value of this research is as a reference for innovating capability value as the main business strategy using information from external factors, so as to improve the bank’s business performance as needed.