عنوان فارسی مقاله:نقش قابلیتهای نوآوری ارزش در تأثیر بازارگرایی(جهت گیری بازار) و سرمایه اجتماعی در بهبود عملکرد بانک مرکزی کالیمانتان در اندونزی
چکیده
تحقیقات در زمینه مدیریت کسب و کار بانکی در شرایط همه گیر نیازمند همکاری سازمان ها با محیط کسب و کار در حال تغییر است. منابعی که می توانند به طور موثر و کارآمد در بانک منطقه ای مرکزی کالیمانتان در اندونزی مدیریت شوند، به منظور حمایت از سازمان مدیریت می شوند. کلید عملکرد بانک به عنوان یک سازمان نوآور در ارزشهای اصلی کسبوکار است که توسط منابع سازمانی تقویت میشود، به طوری که تمرکز نوآوری ارزشی به فعالیتهایی تبدیل میشود که عملکرد کسب و کار را به عنوان عامل میانجی بین عوامل بیرونی و داخلی بهبود میبخشد. تحقیق بر روی ۲۵۰ کارمند ارشد با تجزیه و تحلیل کمی با استفاده از ابزار آماری مدلسازی معادلات ساختاری – حداقل مربعات جزئی (SEM-PLS) انجام شد. نتایج نشان داد که عوامل خارجی ناشی از بازارگرایی و سرمایه اجتماعی به طور معنی داری عملکرد کسب و کار را بهبود می بخشد. موفقیت فرآیند میانجیگری به عنوان یک تحقیق مفهومی تحقیقاتی جدید نتایج مثبت معنی داری به عنوان یک نوآوری کسب و کار اصلی برای بهبود عملکرد تجاری بانک های منطقه ای مرکزی کالیمانتان دارد. هدف تحقیق بهبود عملکرد بانکی با همکاری بین نیازهای مصرف کننده، نوآوری ارزش و سرمایه اجتماعی به عنوان محرکی برای تغییر عالی در بانک کال-تنگ است. ارزش این تحقیق به عنوان مرجعی برای ارزش قابلیت نوآوری به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار با استفاده از اطلاعات عوامل خارجی است تا در صورت نیاز عملکرد کسب و کار بانک را بهبود بخشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.