عنوان فارسی مقاله:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت ، رضایت مشتری و اعتماد او
چکیده
مسئولیت اجتماعی شرکت به طور گسترده ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ارتباط آن با شرکت توسط محققان اثبات شده است. با این حال ، یک خلاء تحقیقاتی قابل توجه هنوز کشف نشده باقی مانده است و این سنجش ارتباط بین مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری در کشورهای در حال توسعه است. با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منابع و نظریه ذینفعان ، تحقیق حاضر سازوکار اساسی را ایجاد می کند که از طریق آن مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری از طریق ایجاد اعتبار همزمان شرکت ، رضایت مشتری و اعتماد مشتری به عنوان واسطه و توانایی های شرکت تأثیر می گذارد. داده ها از کاربران مخابراتی جمع آوری شد. این یافته ها نشان می دهد که ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت به طور معنی داری و مثبت با اعتبار شرکت ، رضایت مشتری و اعتماد مشتری ارتباط دارد. علاوه بر این ، نتایج واسطه ای نشان می دهد که اعتبار شرکت ، اعتماد مشتری و رضایت مشتری رابطه میان مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری را تعدیل می کند. علاوه بر این ، نتیجه عوامل تعدیل کننده نشان می دهد که توانایی های شرکت نقش مهمی در تقویت ارتباط بین طرح های مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری دارند زیرا توانایی های بالای شرکت با اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت که به خوبی اجرا می شود ، منجر به وفاداری بالا می شود. این تحقیق اهمیت اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت را برای موفقیت سازمانی اثبات کرده و سیاستگذاران ، مدیران و دانشمندان را راهنمایی می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.