عنوان فارسی مقاله:مسئولیت اجتماعی شرکت و رضایت مشتری: نقش هوش مصنوعی
چکیده
هر شرکتی برای حفظ روابط بلندمدت با مشتری از نظر حفظ و وفاداری مشتری، مطمئناً رضایت مشتری را یکی از اهداف اصلی خود میداند زیرا منجر به حفظ مشتریانی نمیشود که نه تنها درآمد ایجاد میکنند، بلکه از بنگاههای تجاری برای رفع تعهدات اجتماعی خود نسبت به قشر مشتری جامعه حمایت میکند. برای حفظ ثبات اقتصادی و اجتماعی، هر شرکتی مشتاق است که رضایت مشتری را در دستور کار مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) خود بگنجاند تا به هدف افزایش رضایت مشتری دست یابد. پیشرفت سریع در هوش مصنوعی (AI) راههای جدیدی را برای انجام CSR در زمانهای محیط رقابتی باز کرده است تا رضایت مشتری را برای چندین شرکت افزایش دهد. بسیاری از شرکتها از هوش مصنوعی به طور استراتژیک برای افزایش کارایی CSR استفاده میکنند تا زمینه برای بهبود رضایت مشتری را افزایش دهند. اما این سؤال در اینجا مطرح میشود که چگونه شرکتها میتوانند از تکنیکهای هوش مصنوعی برای افزایش رضایت مشتری از طریق CSR در این محیط رقابتی استفاده کنند؟ هدف مقاله پژوهشی حاضر پرداختن به این سؤال با پیشنهاد این است که کاربرد تکنیکهای هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، شبکههای عصبی، تحلیل پیشبینیکننده، جستجوی بصری، چت بات، تحلیل احساسات و غیره به شرکتها کمک میکند تا مزایای فراوانی را به آنها ارائه دهند. مشتریان و هدف افزایش رضایت مشتری. این تحقیق نشان میدهد که چگونه CSR مبتنی بر هوش مصنوعی منجر به افزایش رضایت مشتری در این محیط رقابتی میشود. این مطالعه با کمک منابع ثانویه مانند مقالات مفهومی و تجربی، کتابها و وب سایتها برای کشف مفهوم انجام شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.