مسئولیت اجتماعی شرکت و رضایت مشتری: نقش هوش مصنوعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 6100

مجله : Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
3 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3353 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مسئولیت اجتماعی شرکت و رضایت مشتری: نقش هوش مصنوعی

 چکیده

 هر شرکتی برای حفظ روابط بلندمدت با مشتری از نظر حفظ و وفاداری مشتری، مطمئناً رضایت مشتری را یکی از اهداف اصلی خود می‌داند زیرا منجر به حفظ مشتریانی نمی‌شود که نه تنها درآمد ایجاد می‌کنند، بلکه از بنگاه‌های تجاری برای رفع تعهدات اجتماعی خود نسبت به قشر مشتری جامعه حمایت می‌کند. برای حفظ ثبات اقتصادی و اجتماعی، هر شرکتی مشتاق است که رضایت مشتری را در دستور کار مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) خود بگنجاند تا به هدف افزایش رضایت مشتری دست یابد. پیشرفت سریع در هوش مصنوعی (AI) راه‌های جدیدی را برای انجام CSR در زمان‌های محیط رقابتی باز کرده است تا رضایت مشتری را برای چندین شرکت افزایش دهد. بسیاری از شرکت‌ها از هوش مصنوعی به طور استراتژیک برای افزایش کارایی CSR استفاده می‌کنند تا زمینه برای بهبود رضایت مشتری را افزایش دهند. اما این سؤال در اینجا مطرح می‌شود که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از تکنیک‌های هوش مصنوعی برای افزایش رضایت مشتری از طریق CSR در این محیط رقابتی استفاده کنند؟ هدف مقاله پژوهشی حاضر پرداختن به این سؤال با پیشنهاد این است که کاربرد تکنیک‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین، شبکه‌های عصبی، تحلیل پیش‌بینی‌کننده، جستجوی بصری، چت بات، تحلیل احساسات و غیره به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مزایای فراوانی را به آنها ارائه دهند. مشتریان و هدف افزایش رضایت مشتری. این تحقیق نشان می‌دهد که چگونه CSR مبتنی بر هوش مصنوعی منجر به افزایش رضایت مشتری در این محیط رقابتی می‌شود. این مطالعه با کمک منابع ثانویه مانند مقالات مفهومی و تجربی، کتاب‌ها و وب سایت‌ها برای کشف مفهوم انجام شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Corporate Social Responsibility and Customer Satisfaction: Role of Artificial Intelligence

 

Abstract

 Every corporation for maintaining long- term customer relationships in terms of customer retention and loyalty, certainly considers customer satisfaction as one of its major objective as it not results into retaining the customers who generate the revenues but also supports the business firms to relieve their social obligations towards the customer segment of the society. To remain economically and socially viable, every firm is looking forward to incorporate the customer satisfaction in its Corporate Social Responsibility (CSR) agenda so as to achieve the objective of enhanced customer satisfaction. The rapid advancement in Artificial Intelligence (AI) has opened the new ways to perform CSR in times of competitive environment to bring increased customer satisfaction for several firms. Many companies are using AI strategically to enhance CSR efficiency to widen the scope for improved customer satisfaction. But the question arises here how companies can make use of AI techniques for increasing the customer satisfaction through CSR in this competitive environment? The objective of the present research paper is to address this question by proposing that applicability of AI techniques such as machine learning, neural networks, predictive analysis ,visual searching ,chatbots ,sentiment analysis etc., will help the corporations to deliver the abundant benefits to customers and target increased customer satisfaction. This research throws light on that how AI driven CSR will result into augmented customer satisfaction in this competitive environment. This study is carried out by with the help of secondary sources like conceptual and empirical papers, books and websites to explore the concept.