موضوعات و مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 6000

مجله : Accounting Education

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1082 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:موضوعات و مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری

چکیده

حرفه حسابداری تحت بررسی شدیدی قرار گرفته است، به دلیل اینکه رسوایی‌های شرکت‌هایی شامل انرون و ورلدکام رخ داده‌اند. کدهای اخلاقی و استانداردها برای تعیین اعتبار مجدداً بررسی می‌شوند. این مطالعه بررسی نمود که آیا دانشگاه‌های ایالتی صرفاً حداقل الزامات اخلاقی را رعایت می‌نمایند که توسط نهادهای اعتبارسنجی آنها تعیین می‌گردد، یا دوره‌های اضافی در زمینه اخلاق حرفه‌ای ارائه می‌نمایند که دانشجویان را برای انجام الزامات تعیین شده توسط ایالت‌ها به منظور تبدیل شدن به یک حسابدار رسمی دارای مجوز توانمند سازند. بخش دوم این مطالعه وجود دوره‌های اخلاقی را مورد بررسی قرار داد. داده‌های کلیدی که مورد بررسی قرار گرفت، تعداد ساعات آموزش اخلاق حرفه‌ای است که نهاد‌های اعتبارسنجی ملزم می‌کنند، تعداد ساعاتی که دانشکده‌ها برای فارغ‌التحصیلی ملزم می‌کنند، و اینکه آیا کلاس‌ها ادغام می‌شوند یا به صورت جداگانه هستند و یا ترکیبی از هر دو مورد می‌باشند و اینکه آیا دانشگاه‌ها الزامات تعیین شده توسط ایالت‌ها برای اخذ گواهینامه حسابدار رسمی را رعایت می‌نمایند. یافته‌ها نشان می‌دهند، که دانشگاه‌ها صرفاً الزامات تعیین شده توسط نهادهای اعتبارسنجی را رعایت نموده و بسیاری از دانشکده‌ها کلاس‌های ضروری برای آماده سازی دانشجویان جهت اخذ گواهینامه را ارائه نمی‌دهند. چالش موجود داشتن نهادهای اعتبارسنجی هم‌تراز با انجمن حسابداران رسمی آمریکا با توجه به تعداد ساعات آموزش اخلاق حرفه‌ای است که در ابتدا مورد نیاز بوده و سپس الزام آور است که دانشکده‌ها برای برآوردن این تقاضاها آن را در برنامه‌های درسی اصلاح می‌کنند(مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Ethical Issues & Accounting Education

Abstract

The accounting profession has been under intense scrutiny since the corporate scandals involving Enron and WorldCom. The Code of Ethics and the standards have had to be reexamined as to their validity. The study examined whether State Universities merely meet the minimum ethics requirements set forth by their accreditation agencies, and are they offering additional courses in ethics that would enable the students to satisfy the requirements set by the states in order to become a licensed CPA. A second part of the study examined the presentation of the ethics courses. The key data that was examined was the number of ethics hours that the accreditation agency required, the number of hours the schools required for graduation, whether the classes were integrated or stand-alone or a combination of both and whether the universities were meeting the requirements set forth by the states for CPA certification. The findings show, that the universities were merely meeting the requirements set forth by the accreditation agency and many of the schools were not offering the necessary classes to prepare the students for certification. The challenge is to have the accreditation agencies align with the AICPA in regards to the number of ethics hours that are required and then mandate that the schools amend the curriculum to meet these demands.