عنوان فارسی مقاله:پیشایندهای قصد تغییر(تعویض) مشتری در صنعت مخابرات غنا
چکیده
صنعت ارتباطات به دلیل رشد مشترکین و توسعه سریع فناوری های جدید در این بخش، همچنان رقابت شدیدی را تجربه می کند. با این دیدگاه، این مطالعه ابعاد عواملی را که بر قصد مشترکان تلفن همراه برای تغییر اپراتور تأثیر میگذارند، بررسی میکند. داده های نظرسنجی از ۲۳۵ مشترک شبکه تلفن همراه جمع آوری و با استفاده از رویکرد حداقل مربعات جزئی به مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) تجزیه و تحلیل شد. مدل SEM بر اساس مدل اندازه گیری و مدل ساختاری ارزیابی شد. بارهای عاملی، بارهای متقاطع، آلفای کرونباخ استخراج شده واریانس متوسط و پایایی مرکب متغیرهای نهفته بررسی شده نشان داد که مدل اندازه گیری دارای پایایی کافی، روایی تمایز و روایی همگرا است. ارزیابی مدل ساختاری نشان می دهد که ۷۷ درصد از تغییرات رضایت توسط مدل ما توضیح داده شده است (۷۷/۰ = R2). علاوه بر این، ۱۸٪ (R2 = 0.18) از تغییرات در قصد سوئیچ توسط مدل توضیح داده شد. Stone-Geiser Q2 برای حالت درونزا نشان داد که مدل معادلات ساختاری پیشنهادی ارتباط پیشبینی کافی را نشان میدهد. نتیجه گیری با مفاهیم عملی نتایج نیز مورد بحث قرار گرفت(مشتری در صنعت مخابرات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.