پیشایندهای قصد تغییر(تعویض) مشتری در صنعت مخابرات غنا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 6900

مجله : Accounting

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1085 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پیشایندهای قصد تغییر(تعویض) مشتری در صنعت مخابرات غنا

 چکیده

  صنعت ارتباطات به دلیل رشد مشترکین و توسعه سریع فناوری های جدید در این بخش، همچنان رقابت شدیدی را تجربه می کند. با این دیدگاه، این مطالعه ابعاد عواملی را که بر قصد مشترکان تلفن همراه برای تغییر اپراتور تأثیر می‌گذارند، بررسی می‌کند. داده های نظرسنجی از ۲۳۵ مشترک شبکه تلفن همراه جمع آوری و با استفاده از رویکرد حداقل مربعات جزئی به مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) تجزیه و تحلیل شد. مدل SEM بر اساس مدل اندازه گیری و مدل ساختاری ارزیابی شد. بارهای عاملی، بارهای متقاطع، آلفای کرونباخ استخراج شده واریانس متوسط ​​و پایایی مرکب متغیرهای نهفته بررسی شده نشان داد که مدل اندازه گیری دارای پایایی کافی، روایی تمایز و روایی همگرا است. ارزیابی مدل ساختاری نشان می دهد که ۷۷ درصد از تغییرات رضایت توسط مدل ما توضیح داده شده است (۷۷/۰ = R2). علاوه بر این، ۱۸٪ (R2 = 0.18) از تغییرات در قصد سوئیچ توسط مدل توضیح داده شد. Stone-Geiser Q2 برای  حالت درونزا نشان داد که مدل معادلات ساختاری پیشنهادی ارتباط پیش‌بینی کافی را نشان می‌دهد. نتیجه گیری با مفاهیم عملی نتایج نیز مورد بحث قرار گرفت(مشتری در صنعت مخابرات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Antecedents of customer switching intention in the Ghanaian telecommunications industry

Abstract

 The telecommunications industry continues to experience fierce competition due to the growth in subscribers and the rapid development of new technologies in the sector. With that hindsight, this study explores the dimensionality of factors that affect mobile phone subscribers’ intention to switch operators. Survey data was collected from 235 mobile phone network subscribers and analyzed using the Partial Least Square Approach to Structural Equation Modelling (SEM). The SEM model was assessed based on the measurement model and the structural model. Factor Loadings, Cross Loadings, Average Variance Extracted Cronbach’s alpha, and Composite reliabilities of the latent variables examined showed that the measurement model exhibited sufficient reliability, discriminant validity and convergent validity. Assessment of the Structural model shows that 77% of the variation in Satisfaction is explained by our model (R2 = 0.77). Furthermore, 18% (R2 = 0.18) of the variation in Intention to Switch was explained by the model. Stone-Geiser Q2 for the endogenous showed that the proposed Structural Equation Model exhibited sufficient predictive relevance. Conclusions were drawn with practical implications of the results also discussed.