دوسوتوانی و تعهد برند در آموزش عالی: یک مطالعه اکتشافی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 6300

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 نوامبر 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1478 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:دوسوتوانی و تعهد برند در آموزش عالی: یک مطالعه اکتشافی

چکیده

این مطالعه به بررسی استراتژی دوسوتوانی برند دانشگاه و اثرات آن بر تصویر برند، شهرت و تعهد در آموزش عالی می‌پردازد. یک مدل تحقیقاتی عوامل تعیین‌کننده عملکرد برند خاص دانشگاه را ادغام می‌کند و پیشنهاد می‌کند که تعهد نسبت به یک دانشگاه خاص تحت تأثیر (الف) دوسوتوانی برند، یعنی جهت‌گیری‌های اکتشافی و بهره برداری، و (ب) پاسخ‌های سطح دانشجو، مبنی بر این که ادراکات دانشجویان با تصویر و شهرت برند است که منجر به افزایش تعهد با دانشگاه می‌شود قرار دارد. یافته‌ها حاکی از آن است که وقتی دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد متعهد می‌شوند، عوامل مختلفی بر تصمیم آنها تأثیر می‌گذارد که عملکرد برند و ساختارهای تصویر برند نقش اصلی را ایفا می‌کنند. جالب اینجاست که شهرت برند اهمیت کمتری دارد. این چارچوب به مدیران دانشگاه در طراحی استراتژی‌های مناسب برای تأثیرگذاری بر تعهد دانشجویان نسبت به دانشگاه کمک می‌کند تا مثلاً تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهند. پیامدهایی برای مدیریت برند و رویکردهای مدیریت مشتری گسترده‌تر وجود دارد که شامل طرح‌های پیش فروش و فروش مکمل می‌شود.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Brand ambidexterity and commitment in higher education: An exploratory study
Abstract

 The study investigates a university's brand ambidexterity strategy and its effects on brand image, reputation, and commitment in higher education. A research model integrates the determinants of university-specific brand performance and proposes that commitment toward a particular university is influenced by (a) brand ambidexterity, that is, exploratory and exploitative orientations, and (b) student level responses, these being the students' perceptions with brand image and reputation leading to increased commitment with the university. Findings suggest that when students choose to commit for the study of a postgraduate degree, a variety of factors influence their decision, of which the brand performance and brand image constructs play major roles; interestingly, brand reputation is less important. The framework helps university managers in designing appropriate strategies to influence students' commitment toward the university to, for example, continue their postgraduate studies. Implications exist for broader brand management and customer management approaches that include up and crossselling schemes.