عنوان فارسی مقاله:دوسوتوانی و تعهد برند در آموزش عالی: یک مطالعه اکتشافی
چکیده
این مطالعه به بررسی استراتژی دوسوتوانی برند دانشگاه و اثرات آن بر تصویر برند، شهرت و تعهد در آموزش عالی میپردازد. یک مدل تحقیقاتی عوامل تعیینکننده عملکرد برند خاص دانشگاه را ادغام میکند و پیشنهاد میکند که تعهد نسبت به یک دانشگاه خاص تحت تأثیر (الف) دوسوتوانی برند، یعنی جهتگیریهای اکتشافی و بهره برداری، و (ب) پاسخهای سطح دانشجو، مبنی بر این که ادراکات دانشجویان با تصویر و شهرت برند است که منجر به افزایش تعهد با دانشگاه میشود قرار دارد. یافتهها حاکی از آن است که وقتی دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد متعهد میشوند، عوامل مختلفی بر تصمیم آنها تأثیر میگذارد که عملکرد برند و ساختارهای تصویر برند نقش اصلی را ایفا میکنند. جالب اینجاست که شهرت برند اهمیت کمتری دارد. این چارچوب به مدیران دانشگاه در طراحی استراتژیهای مناسب برای تأثیرگذاری بر تعهد دانشجویان نسبت به دانشگاه کمک میکند تا مثلاً تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهند. پیامدهایی برای مدیریت برند و رویکردهای مدیریت مشتری گستردهتر وجود دارد که شامل طرحهای پیش فروش و فروش مکمل میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.