طبقه بندی موانع تحول دیجیتال در مؤسسات آموزش عالی: مرور منابع سیستماتیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 47

تعداد کلمات : 14800

مجله : education sciences

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
10 ژانویه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3968 بازدید
86,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طبقه بندی موانع تحول دیجیتال در مؤسسات آموزش عالی: مرور منابع سیستماتیک

 چکیده

تحول دیجیتال مؤسسات آموزش عالی (HEI) در دنیای فناوری محور امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، موانع متعددی وجود دارد که مانع اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های تحول دیجیتال در HEI می‌شود. در این مقاله، ما این موانع را بر اساس مرور منابع سیستماتیک شناسایی و طبقه‌بندی می‌کنیم. یافته‌ها بیست مانع متمایز را نشان می‌دهند که تحول دیجیتال در آموزش عالی را مهار می‌کنند. سپس اینها در شش دسته کلی، یعنی محیطی، استراتژیک، سازمانی، فناوری، مرتبط با مردم و فرهنگی سازماندهی شدند. این مطالعه درک جامعی از موانع پیش رو ارائه می‌دهد و توسعه استراتژی‌ها و مداخلات مؤثر را تسهیل می‌کند. تجزیه و تحلیل ما اطلاعات ارزشمندی را برای مؤسسات آموزش عالی، سیاست گذاران و سهامداران درگیر در طرح‌های تحول دیجیتال ارائه می‌دهد.

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Classification of Barriers to Digital Transformation in Higher Education Institutions: Systematic Literature Review

Abstract

 Digital transformation of higher education institutions (HEIs) is of paramount importance in today’s technology-driven world. However, there are numerous barriers that hinder the successful implementation of digital transformation initiatives in HEIs. In this article, we identify and classify these barriers based on a systematic literature review. The findings reveal twenty distinct barriers that inhibit digital transformation in higher education. These were then organised into six broad categories, namely environmental, strategic, organisational, technological, people-related and cultural. The study provides a comprehensive understanding of the barriers faced, facilitating the development of effective strategies and interventions. Our analysis provides valuable information for higher education institutions, policy makers and stakeholders involved in digital transformation initiatives.