عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت: میانجیگری با قابلیت بازاریابی و تعدیل بر اساس اندازه شرکت
چکیده
نوآوری بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در عملکرد یک شرکت ایفا میکند. از آنجایی که این مفهوم کاملاً جدید است، مطالعات تجربی زیادی در مورد تأثیر نوآوریهای بازاریابی وجود ندارد. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت، در نظر گرفتن اثر واسطهای قابلیت بازاریابی بر تأثیر قابلیت بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت و بررسی اثر تعدیلکننده بالقوه اندازه شرکت بر اثر میانجیگری است. با استفاده از دادههای KOSPI و KOSDAQ و یک برآورد میانجیگری تعدیلشده خطی، دریافتیم که نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت از طریق قابلیت بازاریابی دارای اثرات مستقیم و غیرمستقیم معنی داری، با اثرات غیرمستقیم بیشتر از اثرات مستقیم است. مفاهیم نظری و عملی نیز در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.