تأثیر نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت: میانجیگری با قابلیت بازاریابی و تعدیل بر اساس اندازه شرکت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 9800

مجله : sustainability

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
21 فوریه 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4369 بازدید
93,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت: میانجیگری با قابلیت بازاریابی و تعدیل بر اساس اندازه شرکت

 چکیده

نوآوری بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در عملکرد یک شرکت ایفا می‌کند. از آنجایی که این مفهوم کاملاً جدید است، مطالعات تجربی زیادی در مورد تأثیر نوآوری‌های بازاریابی وجود ندارد. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت، در نظر گرفتن اثر واسطه‌ای قابلیت بازاریابی بر تأثیر قابلیت بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت و بررسی اثر تعدیل‌کننده بالقوه اندازه شرکت بر اثر میانجی‌گری است. با استفاده از داده‌های KOSPI و KOSDAQ و یک برآورد میانجی‌گری تعدیل‌شده خطی، دریافتیم که نوآوری بازاریابی دیجیتال بر عملکرد شرکت از طریق قابلیت بازاریابی دارای اثرات مستقیم و غیرمستقیم معنی داری، با اثرات غیرمستقیم بیشتر از اثرات مستقیم است. مفاهیم نظری و عملی نیز در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of Digital Marketing Innovation on Firm Performance: Mediation by Marketing Capability and Moderation by Firm Size

Abstract

 Digital marketing innovation plays an important role in a company’s performance. Since this concept is quite new, there are not many empirical studies on the impact of marketing innovations. The purpose of this study is to examine the impact of digital marketing innovation on firm performance, consider the mediation effect of marketing capability on the impact of digital marketing capability on firm performance and explore the potential moderating effect of firm size on the mediation effect. Using KOSPI and KOSDAQ data and a linear moderated mediation estimation, we found that digital marketing innovation on firm performance through marketing capability has significant direct and indirect effects, with indirect effects greater than direct effects. Theoretical and practical implications are also discussed in this article.