نوآوری آموزشی در فرآیندهای ارزشیابی در مدل‌های یادگیری معکوس و ترکیبی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 10800

مجله : education sciences(MDPI)

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
16 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3765 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نوآوری آموزشی در فرآیندهای ارزشیابی در مدل‌های یادگیری معکوس و ترکیبی

 چکیده

 امروزه مؤسسات و دانشگاه‌های متعددی از مدل‌های یادگیری معکوس و ترکیبی در زمینه آموزشی استفاده کرده‌اند. در نتیجه، این مدل‌ها به درستی در کلاس‌های درس پیشرفت می‌کنند. دانش‌آموزان با نوآوری‌های فن‌آوری که می‌توانند با مطالعات مبتنی بر دستاوردهای تکنولوژیکی و داده‌های در دسترس مقایسه شوند، توانایی بیشتری برای ایجاد دانش و توسعه مهارت‌های خود پیدا می‌کنند. بنابراین، این مقاله نوآوری آموزشی در فرآیندهای ارزشیابی در مدل‌های یادگیری FL و BL را برای اطمینان از آموزش فعال و تعاملی پیشنهاد می‌کند. در این کار، تجزیه و تحلیل کتاب‌سنجی ۲۰۰۰ مقاله علمی از پایگاه‌های اطلاعاتی, وب اف ساینس و اسکوپوس انجام شده است، بنابراین امکان شناسایی کشورها و دانشگاه‌هایی با استفاده مداوم و مرتبط از این مدل‌های یادگیری و همچنین مقایسه پایگاه‌های اطلاعاتی مقالات، استنادها و تأثیر جهانی آنها فراهم شده است. از سوی دیگر، نظرسنجی با ۴۱ معلم دروس مختلف و ۳۸۵ دانش آموز از مقطع ابتدایی تا دبیرستان با استفاده از مقیاس لیکرت انجام شد. سؤالات در ارزش‌های ادراکی با تجزیه و تحلیل مربوطه آنها از نتایج و ارزیابی‌های مربوط به این مدل‌های یادگیری، منابع فناورانه، برنامه درسی انعطاف پذیر، یادگیری قبل از کلاس، یادگیری مستقل، و شایستگی‌های حرفه‌ای آینده نشان داده شد که به ما کمک می‌کند انگیزه موجود بین آنها را بشناسیم.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Educational Innovation in the Evaluation Processes within the Flipped and Blended Learning Model

Abstract

 Nowadays, several institutions and universities have employed Flipped and Blended Learning models in the educational context. Consequently, these models advance correctly in the classrooms; students become more able to build their knowledge and develop their skills with technological innovation that could be compared with studies based on technological achievements and accessible data Tics. Therefore, this article proposes educational innovation in the evaluation processes within the FL and BL learning models to ensure active and interactive education. In this work, a bibliometric analysis of 2000 scientific articles from the Web of Science and Scopus databases has been carried out, thus making it possible to identify countries and universities with constant and relevant use of these learning models, as well as a comparison with these databases of articles, citations and their global impact. On the other hand, a survey was conducted with 41 teachers of different subjects and 385 students from elementary school to high school using the Likert scale. The questions were represented in perception values with their respective analysis of results and evaluations about these learning models, technological resources, flexible curriculum, learning before class, autonomous learning, and future professional competencies, which will help us know the existing motivation between them.