عنوان فارسی مقاله:نوآوری آموزشی در فرآیندهای ارزشیابی در مدلهای یادگیری معکوس و ترکیبی
چکیده
امروزه مؤسسات و دانشگاههای متعددی از مدلهای یادگیری معکوس و ترکیبی در زمینه آموزشی استفاده کردهاند. در نتیجه، این مدلها به درستی در کلاسهای درس پیشرفت میکنند. دانشآموزان با نوآوریهای فنآوری که میتوانند با مطالعات مبتنی بر دستاوردهای تکنولوژیکی و دادههای در دسترس مقایسه شوند، توانایی بیشتری برای ایجاد دانش و توسعه مهارتهای خود پیدا میکنند. بنابراین، این مقاله نوآوری آموزشی در فرآیندهای ارزشیابی در مدلهای یادگیری FL و BL را برای اطمینان از آموزش فعال و تعاملی پیشنهاد میکند. در این کار، تجزیه و تحلیل کتابسنجی ۲۰۰۰ مقاله علمی از پایگاههای اطلاعاتی, وب اف ساینس و اسکوپوس انجام شده است، بنابراین امکان شناسایی کشورها و دانشگاههایی با استفاده مداوم و مرتبط از این مدلهای یادگیری و همچنین مقایسه پایگاههای اطلاعاتی مقالات، استنادها و تأثیر جهانی آنها فراهم شده است. از سوی دیگر، نظرسنجی با ۴۱ معلم دروس مختلف و ۳۸۵ دانش آموز از مقطع ابتدایی تا دبیرستان با استفاده از مقیاس لیکرت انجام شد. سؤالات در ارزشهای ادراکی با تجزیه و تحلیل مربوطه آنها از نتایج و ارزیابیهای مربوط به این مدلهای یادگیری، منابع فناورانه، برنامه درسی انعطاف پذیر، یادگیری قبل از کلاس، یادگیری مستقل، و شایستگیهای حرفهای آینده نشان داده شد که به ما کمک میکند انگیزه موجود بین آنها را بشناسیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.