عنوان فارسی مقاله:اثرات ارزش ویژه برند پایدار و نوآوری بازاریابی بر عملکرد بازار در صنعت هتلداری: اثرات واسطهای مزیت رقابتی پایدار
چکیده
این مطالعه به بررسی اثرات داراییهای بازاریابی پایدار، مانند ارزش ویژه برند و نوآوری بازاریابی، بر عملکرد بازار در حضور مزیت رقابتی پایدار به عنوان میانجی در صنعت مهمان نوازی (هتلداری) میپردازد. دادهها از مشتریان هتل/رستوران (N = 360) در مقیاس لیکرت از ۱ = کاملاً مخالفم تا ۵ = کاملاً موافقم جمع آوری شد و تجزیه و تحلیل با استفاده از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) انجام شد. هدف این مطالعه درک رابطه بین ارزش ویژه برند، نوآوری بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار در صنعت هتل/رستوران است. نتایج نشان میدهد که داراییهای بازاریابی پایدار اثرات مثبت و معناداری بر عملکرد بازار دارد. این مطالعه همچنین نشان میدهد که مزیت رقابتی پایدار به طور کامل رابطه بین ارزش ویژه برند و عملکرد بازار را تعدیل میکند در حالی که تا حدی رابطه بین نوآوری بازاریابی و عملکرد بازار را تعدیل میکند. یافتههای این تحقیق میتواند به تدوین استراتژیهای بازاریابی مؤثر برای جذب مشتریان، با تأکید بر مسائل پایدار در بخش مهماننوازی مانند هتلها/رستورانها کمک کند. این تحقیق ارزش عملی را به منابع ارزش ویژه برند، نوآوری بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار در صنعت خدمات میافزاید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.