عنوان فارسی مقاله:هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
چکیده
هدف – شرکت ها در حال حاضر با این چالش مواجه هستند که درک کنند چگونه کسب و کارشان تحت تأثیر حجم زیادی از نظرات مداوم ذینفعان آنها در رسانه های اجتماعی در مورد دارایی های نامشهود (تجربیات، احساسات و نگرش ها) قرار می گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف از این مقاله ارائه یک مدل مدیریتی نوآورانه با نام E2AB، برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل نامشهودهای معتبر اکوسیستم های دیجیتال و تأثیرات آنها بر دارایی های مشهود است.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – روش مورد استفاده داده های بزرگ و تکنیک های هوش تجاری بود. این روشها در فرایند محاسبه برای به دست آوردن داده های روزانه از هر ضمانت دارنده ای استفاده می شود که مدل با داده های قوی اعتبار دارد. این مدل با استفاده از داده های بخش بانکی، به ویژه ۴۰۲،۳۸۳ ورودی داده خالص از اکوسیستم های دیجیتال تأیید شده است.
یافته ها – این مطالعه وجود تأثیر جامع دارایی های نامشهود بر دارایی های مشهود را نشان می دهد. یافته ها روابط پیچیده ای بین دارایی های نامشهود و نامشهود را نشان می دهند که نه تنها با نوع متغیر بلکه با ظرفیت و شدت آن تعیین می شود.
مفاهیم کاربردی – این یافته ها ممکن است به مدیران ارشد ارتباطات و مدیران کل کمک کند تا درک بهتری از نحوه ارتباط دارایی های نامشهود که از نظرات کاربران آنلاین با دارایی های ملموس سازمان آنها مرتبط است و همچنین فرصتی برای آگاهی از تأثیر آنها و نحوه مدیریت آنها به صورت عملی و تصمیم گیری چابک در زمان واقعی فراهم می کند.
اصالت/ارزش – این یک کار پیشگام در ایجاد مدلی است که روابط عرضی و جامع بین دارایی های نامشهود و ملموس رابطه ای شرکت ها از اکوسیستم های دیجیتال را با استفاده از تکنیک های هوش تجاری نشان می دهد(نوآوری در مدیریت برند).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.