نوآوری فرآیند سبز و عملکرد مالی: نقش سرمایه اجتماعی سبز و نیازهای سبز ضمنی مشتریان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 28

تعداد کلمات : 11000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1308 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نوآوری فرآیند سبز و عملکرد مالی: نقش سرمایه اجتماعی سبز و نیازهای سبز ضمنی مشتریان

 چکیده

  از آنجایی که نگرانی‌های زیست‌محیطی همچنان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، نوآوری فرآیند سبز به عنوان یک استراتژی حیاتی برای شرکت‌ها برای افزایش عملکرد مالی خود شناخته شده است. با این حال، مشخص نشده است که چگونه شرکت ها می توانند ریسک ها را کاهش دهند و به طور موثر از منابع در سطوح مختلف نوآوری فرآیند سبز استفاده کنند. بر اساس داده‌های ۲۲۱ شرکت تولیدی چینی جمع‌آوری‌شده از طریق روش نظرسنجی، ما این شکاف تحقیقاتی را با بررسی اثرات سطوح مختلف نوآوری فرآیند سبز بر عملکرد مالی شرکت‌ها با تمرکز بر نقش تعدیل‌کننده سرمایه اجتماعی سبز و مشتریان برطرف می‌کنیم. نیازهای سبز ضمنی ما متوجه شدیم که نوآوری فرآیند سبز یک تأثیر U شکل بر عملکرد مالی شرکت ها دارد، به طوری که تأثیر در ابتدا منفی است اما با افزایش سطح نوآوری فرآیند سبز مثبت تر می شود. ما همچنین دریافتیم که این رابطه U شکل توسط سرمایه اجتماعی سبز و ضمنی نیازهای سبز تعدیل می شود، به طوری که سرمایه اجتماعی سبز اثر منفی نوآوری فرآیند سبز را بر عملکرد مالی شرکت ها تضعیف می کند، در حالی که ضمنی نیازهای سبز اثر منفی را تقویت می کند. نوآوری فرآیند سبز بر عملکرد مالی شرکت ها یافته‌های ما با برجسته کردن رابطه غیرخطی بین نوآوری فرآیند سبز و عملکرد مالی شرکت‌ها، به ادبیات نوآوری سبز کمک می‌کند. این تحقیق همچنین بینش دقیق‌تری را در مورد مکانیسم‌های احتمالی سرمایه اجتماعی سبز و نیازهای سبز، و همچنین نحوه تعامل شرکت‌ها با نوآوری فرآیند سبز می‌تواند تأثیرات عمیقی بر عملکرد مالی آنها داشته باشد، ارائه می‌کند. نتایج ما پیامدهای مهمی را برای مدیران در رابطه با مزایای مالی نوآوری فرآیند سبز ارائه می‌کند که با اعمال نفوذ از نقش سرمایه اجتماعی سبز و ضمنی نیازهای سبز به دست می‌آید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Green process innovation and financial performance: The role of green social capital and customers’ tacit green needs

Abstract

 As environmental concerns continue to gain greater importance, green process innovation has been recognized as a crucial strategy for firms to enhance their financial performance. Yet, it has not been clarified how companies can reduce risks and effectively use resources at different levels of green process innovation. Based on data from 221 Chinese manufacturing firms collected via the survey method, we address this research gap by examining the effects of different levels of green process innovation on firms’ financial performance by focusing on the moderating roles of green social capital and customers’ tacit green needs. We find that green process innovation has a U-shaped impact on firms’ financial performance, such that the impact is initially negative but then becomes more positive as the level of green process innovation increases. We also find this U-shaped relationship is moderated by green social capital and green needs’ tacitness, such that green social capital weakens the negative effect of green process innovation on firms’ financial performance, whereas green needs’ tacitness strengthens the negative effect of green process innovation on firms’ financial performance. Our findings contribute to the literature on green innovation by highlighting the nonlinear relationship between green process innovation and firms’ financial performance. This research also offers more fine-grained insight into the contingent mechanisms of green social capital and green needs’ tacitness, as well as how firms’ engagement with green process innovation can have profound effects on their financial performance. Our results provide important implications for managers regarding the financial benefits of green process innovation that is achieved by leveraging the roles of green social capital and green needs’ tacitness.