عنوان فارسی مقاله:تأثیر همآفرینی ارزش بر رشد بنگاههای اجتماعی: مکانیسم تعدیلکننده پویایی محیطی
چکیده
رویکرد سنتی برای اثبات فرآیندهای رشد بنگاه اجتماعی هنوز به شدت بر دیدگاه داخلی انباشت منابع و ظرفیت تکیه دارد. با این حال، توضیح اینکه چرا برخی از بنگاههای اجتماعی به سرعت رشد میکنند در حالی که سایر بنگاههای اجتماعی رشد نمیکنند کافی نیست. این مقاله بر اساس نظریه همآفرینی ارزش، چارچوبی نظری از تأثیر همآفرینی ارزش بر رشد بنگاه اجتماعی پیشنهاد میکند. یک نظرسنجی در چین در ۲۹ استان و شهرداری از اکتبر ۲۰۱۵ تا مارس ۲۰۱۶ با تلاش یک گروه تحقیقات بازار انجام شد. تعداد نهایی پرسشنامههای قابل استفاده ۱۷۲ پرسشنامه بود. به طور خاص، این مقاله با استفاده از مدلهای رگرسیون سلسله مراتبی، تا حدی تأثیر مثبت هم آفرینی ارزش را بر رشد بنگاه اجتماعی تأیید میکند، در حالی که پویایی محیط تأثیر تعدیل کننده منفی بر رابطه بین ارزش افرینی و رشد بنگاههای اجتماعی دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.