تأثیر هم‌آفرینی ارزش بر رشد بنگاه‌های اجتماعی: مکانیسم تعدیل‌کننده پویایی محیطی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 43

تعداد کلمات : 10600

مجله : sustainability

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
11 سپتامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2948 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر هم‌آفرینی ارزش بر رشد بنگاه‌های اجتماعی: مکانیسم تعدیل‌کننده پویایی محیطی

 چکیده

 رویکرد سنتی برای اثبات فرآیندهای رشد بنگاه اجتماعی هنوز به شدت بر دیدگاه داخلی انباشت منابع و ظرفیت تکیه دارد. با این حال، توضیح اینکه چرا برخی از بنگاه‌های اجتماعی به سرعت رشد می‌کنند در حالی که سایر بنگاه‌های اجتماعی رشد نمی‌کنند کافی نیست. این مقاله بر اساس نظریه هم‌آفرینی ارزش، چارچوبی نظری از تأثیر هم‌آفرینی ارزش بر رشد بنگاه اجتماعی پیشنهاد می‌کند. یک نظرسنجی در چین در ۲۹ استان و شهرداری از اکتبر ۲۰۱۵ تا مارس ۲۰۱۶ با تلاش یک گروه تحقیقات بازار انجام شد. تعداد نهایی پرسشنامه‌های قابل استفاده ۱۷۲ پرسشنامه بود. به طور خاص، این مقاله با استفاده از مدل‌های رگرسیون سلسله مراتبی، تا حدی تأثیر مثبت هم آفرینی ارزش را بر رشد بنگاه اجتماعی تأیید می‌کند، در حالی که پویایی محیط تأثیر تعدیل کننده منفی بر رابطه بین ارزش افرینی و رشد بنگاه‌های اجتماعی دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effect of Value Co-Creation on Social Enterprise Growth: Moderating Mechanism of Environment Dynamics

Abstract

 The traditional approach to demonstrate the growth processes of social enterprise still relies heavily on an internal perspective of resource and capability accumulation. However, it is insufficient to explain why some social enterprises grow quickly while other social enterprises do not. Based on the theory of value co-creation, this paper proposes a theoretical framework of the effect of value co-creation on social enterprise growth. A survey was conducted in China across 29 provinces and municipalities from October 2015 to March 2016, through the efforts of a market research group. The final number of usable questionnaires was 172. Specifically, by employing hierarchical regression models, this paper partially confirms the positive impact of value co-creation on social enterprise growth, while environment dynamics have a negative moderating effect on the relationship between value creation and the growth of social enterprises.