نقش هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و قابلیت های سازمانی در عملکرد سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 6500

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
30 ژانویه 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1742 بازدید
60,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و قابلیت های سازمانی در عملکرد سازمانی: نقش تعدیل کننده رفتار سازمانی

چکیده

  در حال حاضر، هوش مصنوعی و استراتژی‌های بازاریابی به عوامل مهمی برای بهبود قابلیت‌های کسب و کار تبدیل شده‌اند که منجر به بهبود عملکرد کسب و کار می‌شوند. بنابراین، مطالعه حاضر به بررسی تاثیرات هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات می پردازد. مطالعه حاضر همچنین به بررسی نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی در پیوند هوش مصنوعی، استراتژی‌های بازاریابی و عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات می‌پردازد. تجزیه و تحلیل تأثیر تعدیل کننده رفتار سازمانی بر روابط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی نیز بخشی از اهداف مطالعه حاضر است. این مطالعه برای جمع آوری داده های اولیه از پاسخ دهندگان از پرسشنامه استفاده و با استفاده از Smart-PLS آن را تجزیه و تحلیل کرد. نتایج نشان داد که هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی ارتباط مثبتی با عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات دارند. نتایج همچنین نشان داد که قابلیت های سازمانی به طور مثبت ارتباط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی را تعدیل می کند. این یافته ها همچنین نشان داد که رفتار سازمانی به طور معنی داری ارتباط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات را تعدیل می کند. این مطالعه برای نهاد های نظارتی در حمایت از توسعه سیاست‌های مرتبط با هوش مصنوعی و استراتژی‌های بازاریابی برای عملکرد بالای سازمانی مهم است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The role of artificial intelligence, marketing strategies, and organizational capabilities in organizational performance: The moderating role of organizational behavior
Abstract

 Currently, artificial intelligence and marketing strategies have become significant factors for improving the business capabilities that lead to improved business performance. Thus, the current study investigates the impacts of artificial intelligence and marketing strategies on the organizational performance of the tourism industry in the UAE. The present study also examines the mediating role of organizational capabilities in linking artificial intelligence, marketing strategies, and organizational performance of the tourism industry in the UAE. The analysis of the moderating impact of organizational behavior on the links between artificial intelligence, marketing strategies, and organizational performance are also part of the current study’s goals. This study used questionnaires to collect primary data from the respondents and analyzed it using Smart-PLS. The results indicated that artificial intelligence and marketing strategies have a positive association with the organizational performance of the tourism industry in the UAE. The outcomes also revealed that organizational capabilities positively mediate the links between artificial intelligence, marketing strategies, and organizational performance. The findings also demonstrated that organizational behavior significantly moderates the links between artificial intelligence, marketing strategies, and organizational performance of the tourism industry in the UAE. This study is relevant for regulators in supporting policy development related to artificial intelligence and marketing strategies for high organizational performance.