ارزشیابی مبتنی بر سیستم مدیریت یادگیری (آموزشی) برای تعیین کارایی تحصیلی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32

تعداد کلمات : 9400

مجله : sustainability(MDPI)

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
13 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3650 بازدید
85,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزشیابی مبتنی بر سیستم مدیریت یادگیری (آموزشی) برای تعیین کارایی تحصیلی

 چکیده

 در حال حاضر، حمایت از آموزش الکترونیکی با پردیس‌های مجازی تعاملی از اهداف آینده آموزش و پرورش است. مدل‌هایی که سطوح پذیرش، عملکرد و کارایی تحصیلی را اندازه گیری می‌کنند اخیراً توسعه یافته‌اند. با توجه به موارد فوق، ما مطالعه‌ای را برای ارزشیابی مدلی انجام دادیم که برای آن طراحی معماری، پیکربندی، فراداده و ضرایب آماری با استفاده از چهار سیستم مدیریت یادگیری (LMS) به دست آمد. این به ما امکان داد تا قابلیت اطمینان، دقت و همبستگی را با استفاده و ادغام عواملی که سایر محققان قبلاً استفاده کرده‌اند، تنها با استفاده از مدل‌های مجزا، مانند اضطراب-نوآوری (AI)، سودمندی و استفاده (UU)، یادگیری ابزارها (TL)، عوامل سیستم (SF)، استراتژی‌های دسترسی (AS)، کتابخانه مجازی (VL) و استفاده از موبایل (MU) تعیین کنیم. این تحقیق به مدت یک سال در ۹ گروه انجام شد. نتایج از یک کلاس درس LMS، از نظر معماری و پیکربندی، بالاترین سطح عملکرد، با میانگین ۷۳ درصد در هنگام ارزشیابی با استفاده از ضرایب آماری را داشت. کلاس درس LMS پذیرش خوب و تأثیر بیشتری داشت: SF، ۸۲%، هوش مصنوعی، ۸۰٪، و VL، ۴۳% در حالی که از هفت عامل، مواردی که بیشترین تأثیر را بر کارایی تحصیلی داشتند، TL، ۸۰% VL، ۸۲% و MU، ۸۵% بودند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Learning Management System-Based Evaluation to Determine Academic Efficiency Performance

Abstract

 At present, supporting e-learning with interactive virtual campuses is a future goal in education. Models that measure the levels of acceptance, performance, and academic efficiency have been recently developed. In light of the above, we carried out a study to evaluate a model for which architecture design, configuration, metadata, and statistical coefficients were obtained using four Learning Management Systems (LMSs). That allowed us to determine reliability, accuracy, and correlation, using and integrating the factors that other researchers have previously used, only using isolated models, such as Anxiety–Innovation (AI), Utility and Use (UU), Tools Learning (TL), System Factors (SF), Access Strategies (AS), Virtual Library (VL), and Mobile Use (MU). The research was conducted over one year in nine groups. The results from an LMS Classroom, architecturally and configuration-wise, had the highest level of performance, with an average of 73% when evaluated using statistical coefficients. The LMS Classroom had a good acceptance and a greater impact: SF, 82%, AI, 80%, and VL, 43%, while out of the seven factors, those with the most significant impact on academic efficiency were TL, 80%, VL, 82%, and MU, 85%.