عنوان فارسی مقاله:ارزشیابی مبتنی بر سیستم مدیریت یادگیری (آموزشی) برای تعیین کارایی تحصیلی
چکیده
در حال حاضر، حمایت از آموزش الکترونیکی با پردیسهای مجازی تعاملی از اهداف آینده آموزش و پرورش است. مدلهایی که سطوح پذیرش، عملکرد و کارایی تحصیلی را اندازه گیری میکنند اخیراً توسعه یافتهاند. با توجه به موارد فوق، ما مطالعهای را برای ارزشیابی مدلی انجام دادیم که برای آن طراحی معماری، پیکربندی، فراداده و ضرایب آماری با استفاده از چهار سیستم مدیریت یادگیری (LMS) به دست آمد. این به ما امکان داد تا قابلیت اطمینان، دقت و همبستگی را با استفاده و ادغام عواملی که سایر محققان قبلاً استفاده کردهاند، تنها با استفاده از مدلهای مجزا، مانند اضطراب-نوآوری (AI)، سودمندی و استفاده (UU)، یادگیری ابزارها (TL)، عوامل سیستم (SF)، استراتژیهای دسترسی (AS)، کتابخانه مجازی (VL) و استفاده از موبایل (MU) تعیین کنیم. این تحقیق به مدت یک سال در ۹ گروه انجام شد. نتایج از یک کلاس درس LMS، از نظر معماری و پیکربندی، بالاترین سطح عملکرد، با میانگین ۷۳ درصد در هنگام ارزشیابی با استفاده از ضرایب آماری را داشت. کلاس درس LMS پذیرش خوب و تأثیر بیشتری داشت: SF، ۸۲%، هوش مصنوعی، ۸۰٪، و VL، ۴۳% در حالی که از هفت عامل، مواردی که بیشترین تأثیر را بر کارایی تحصیلی داشتند، TL، ۸۰% VL، ۸۲% و MU، ۸۵% بودند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.