عنوان فارسی مقاله:نقش هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و قابلیت های سازمانی در عملکرد سازمانی: نقش تعدیل کننده رفتار سازمانی
چکیده
در حال حاضر، هوش مصنوعی و استراتژیهای بازاریابی به عوامل مهمی برای بهبود قابلیتهای کسب و کار تبدیل شدهاند که منجر به بهبود عملکرد کسب و کار میشوند. بنابراین، مطالعه حاضر به بررسی تاثیرات هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات می پردازد. مطالعه حاضر همچنین به بررسی نقش میانجی قابلیتهای سازمانی در پیوند هوش مصنوعی، استراتژیهای بازاریابی و عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات میپردازد. تجزیه و تحلیل تأثیر تعدیل کننده رفتار سازمانی بر روابط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی نیز بخشی از اهداف مطالعه حاضر است. این مطالعه برای جمع آوری داده های اولیه از پاسخ دهندگان از پرسشنامه استفاده و با استفاده از Smart-PLS آن را تجزیه و تحلیل کرد. نتایج نشان داد که هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی ارتباط مثبتی با عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات دارند. نتایج همچنین نشان داد که قابلیت های سازمانی به طور مثبت ارتباط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی را تعدیل می کند. این یافته ها همچنین نشان داد که رفتار سازمانی به طور معنی داری ارتباط بین هوش مصنوعی، استراتژی های بازاریابی و عملکرد سازمانی صنعت گردشگری در امارات را تعدیل می کند. این مطالعه برای نهاد های نظارتی در حمایت از توسعه سیاستهای مرتبط با هوش مصنوعی و استراتژیهای بازاریابی برای عملکرد بالای سازمانی مهم است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.