عنوان فارسی مقاله:قابلیتهای هوش مصنوعی (AI) برای عملکرد سازمانی: دیدگاه قابلیتهای بازاریابی B2B
چکیده
استفاده از هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز و تاکید زیادی روی پتانسیل آن در بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) شده است. گزارشهای اولیه مزایای نویدبخش هوش مصنوعی در بازاریابی B2B مانند ارائه بینشهای مهم در مورد رفتارهای مشتری، شناسایی بینش مهم بازار، و سادهسازی ناکارآمدیهای عملیاتی را برجسته میکنند. با این وجود، درک درستی در مورد اینکه سازمانها چگونه باید قابلیتهای هوش مصنوعی خود را برای بازاریابی B2B ساختاردهی کنند، و اینکه چگونه اینها در نهایت بر عملکرد سازمانی تأثیر میگذارند، وجود ندارد. این مطالعه با تکیه بر مطالعات قابلیتهای هوش مصنوعی و بازاریابی B2B، یک مدل تحقیقاتی مفهومی را توسعه میدهد که تأثیر قابلیتهای هوش مصنوعی بر قابلیتهای بازاریابی B2B و به نوبه خود بر عملکرد سازمانی را بررسی میکند. مدل تحقیق پیشنهادی با استفاده از ۱۵۵ پاسخ نظرسنجی از شرکتهای اروپایی آزمایش شده و با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی تجزیه و تحلیل شده است. نتایج مکانیسمهایی را که از طریق آن قابلیتهای هوش مصنوعی بر قابلیتهای بازاریابی B2B تأثیر میگذارد، و همچنین چگونگی تأثیر بعدی بر عملکرد سازمانی را نشان میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.