قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) برای عملکرد سازمانی: دیدگاه قابلیت‌های بازاریابی B2B

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 35

تعداد کلمات : 11000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5121 بازدید
120,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) برای عملکرد سازمانی: دیدگاه قابلیت‌های بازاریابی B2B

 چکیده

 استفاده از هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز و تاکید زیادی روی پتانسیل آن در بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) شده است. گزارش‌های اولیه مزایای نویدبخش هوش مصنوعی در بازاریابی B2B مانند ارائه بینش‌های مهم در مورد رفتارهای مشتری، شناسایی بینش مهم بازار، و ساده‌سازی ناکارآمدی‌های عملیاتی را برجسته می‌کنند. با این وجود، درک درستی در مورد اینکه سازمان‌ها چگونه باید قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را برای بازاریابی B2B ساختاردهی کنند، و اینکه چگونه اینها در نهایت بر عملکرد سازمانی تأثیر می‌گذارند، وجود ندارد. این مطالعه با تکیه بر مطالعات قابلیت‌های هوش مصنوعی و بازاریابی B2B، یک مدل تحقیقاتی مفهومی را توسعه می‌دهد که تأثیر قابلیت‌های هوش مصنوعی بر قابلیت‌های بازاریابی B2B و به نوبه خود بر عملکرد سازمانی را بررسی می‌کند. مدل تحقیق پیشنهادی با استفاده از ۱۵۵ پاسخ نظرسنجی از شرکت‌های اروپایی آزمایش شده و با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی تجزیه و تحلیل شده است. نتایج مکانیسم‌هایی را که از طریق آن قابلیت‌های هوش مصنوعی بر قابلیت‌های بازاریابی B2B تأثیر می‌گذارد، و همچنین چگونگی تأثیر بعدی بر عملکرد سازمانی را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:  Artificial intelligence (AI) competencies for organizational performance: A B2B marketing capabilities perspective

Abstract

 The deployment of Artificial Intelligence (AI) has been accelerating in several fields over the past few years, with much focus placed on its potential in Business-to-Business (B2B) marketing. Early reports highlight promising benefits of AI in B2B marketing such as offering important insights into customer behaviors, identifying critical market insight, and streamlining operational inefficiencies. Nevertheless, there is a lack of understanding concerning how organizations should structure their AI competencies for B2B marketing, and how these ultimately influence organizational performance. Drawing on AI competencies and B2B marketing literature, this study develops a conceptual research model that explores the effect that AI competencies have on B2B marketing capabilities, and in turn on organizational performance. The proposed research model is tested using 155 survey responses from European companies and analyzed using partial least squares structural equation modeling. The results highlight the mechanisms through which AI competencies influence B2B marketing capabilities, as well as how the later impact organizational performance.