تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 8500

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1186 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین

 چکیده

  هدف-این مقاله بر اساس مشارکت و نظریه های ارزش ارائه شده توسط مشتری ، چارچوبی جامع را پیشنهاد می کند که با آن روابط بین سیستم ردیابی مواد غذایی ، ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید مورد بررسی قرار می گیرد. این مطالعه همچنین نقش تعدیل کننده تخصص مصرف کننده در رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده را مورد بررسی قرار می دهد.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – رویکرد پیمایشی ابزار اصلی جمع آوری داده ها است که از طریق آن در مجموع ۲۳۸ پاسخ قابل استفاده بدست آمده است. از مدل معادلات ساختاری برای بررسی روابط فرضی بین همه متغیرها استفاده شده است.

یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کیفیت اطلاعات ، قابلیت اطمینان درک شده و تشخیص محصول سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده تأثیر می گذارد و ارزش درک شده و قصد خرید به طور مثبت مرتبط است ، در حالی که تخصص مصرف کننده به عنوان تعدیل کننده رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده توسط مصرف کننده

اصالت/ارزش – این مطالعه نشان می دهد که چگونه ارزش درک شده توسط سیستم ردیابی مواد غذایی توسط مصرف کنندگان می تواند قصد آنها برای خرید مواد غذایی قابل ردیابی را افزایش دهد. این امر به نظریه ارزش و مشارکت ارائه شده توسط مشتری و همچنین استراتژی های بازاریابی محصول قابل ردیابی کمک می کند. از دیدگاه مدیریتی ، دستورالعمل هایی برای تولیدکنندگان و بازاریابان مواد غذایی قابل ردیابی ارائه می شود تا استراتژی های معقولی را برای جذب مصرف کنندگان برای خرید و توسعه پایدار صنایع غذایی پیاده سازی کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of food traceability system on consumer perceived value and purchase intention in China

Abstract

 Purpose – Based on the involvement and customer-delivered value theories, this paper proposes a comprehensive framework with which to examine the relationships between food traceability system, consumer perceived value and purchase intention. The study also investigates the moderating role of consumer expertise in the relationship between food traceability system and perceived value. Design/methodology/approach – Survey approach is the primary data collection tool, through which a total of 238 useable responses were obtained. Structural equation modelling is employed to examine the hypothesized relationships among all variables. Findings – The findings show that the information quality, perceived reliability and product diagnosticity of food traceability system affect consumer perceived value, and the perceived value and purchase intention are positively associated, while consumer expertise acts as a moderator on the relationship between food traceability system and consumer perceived value. Originality/value – This study sheds light on how consumer perceived value of food traceability system can enhance their intention to purchase traceable food. It contributes to the theory of customer-delivered value and involvement as well as traceable product marketing strategies. From a managerial perspective, guidelines are provided for traceable food producers and marketers to implement reasonable strategies to attract consumers to purchase and promote the sustainable development of food industry.