عنوان فارسی مقاله:تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین
چکیده
هدف-این مقاله بر اساس مشارکت و نظریه های ارزش ارائه شده توسط مشتری ، چارچوبی جامع را پیشنهاد می کند که با آن روابط بین سیستم ردیابی مواد غذایی ، ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید مورد بررسی قرار می گیرد. این مطالعه همچنین نقش تعدیل کننده تخصص مصرف کننده در رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده را مورد بررسی قرار می دهد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – رویکرد پیمایشی ابزار اصلی جمع آوری داده ها است که از طریق آن در مجموع ۲۳۸ پاسخ قابل استفاده بدست آمده است. از مدل معادلات ساختاری برای بررسی روابط فرضی بین همه متغیرها استفاده شده است.
یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کیفیت اطلاعات ، قابلیت اطمینان درک شده و تشخیص محصول سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده تأثیر می گذارد و ارزش درک شده و قصد خرید به طور مثبت مرتبط است ، در حالی که تخصص مصرف کننده به عنوان تعدیل کننده رابطه بین سیستم ردیابی مواد غذایی و ارزش درک شده توسط مصرف کننده
اصالت/ارزش – این مطالعه نشان می دهد که چگونه ارزش درک شده توسط سیستم ردیابی مواد غذایی توسط مصرف کنندگان می تواند قصد آنها برای خرید مواد غذایی قابل ردیابی را افزایش دهد. این امر به نظریه ارزش و مشارکت ارائه شده توسط مشتری و همچنین استراتژی های بازاریابی محصول قابل ردیابی کمک می کند. از دیدگاه مدیریتی ، دستورالعمل هایی برای تولیدکنندگان و بازاریابان مواد غذایی قابل ردیابی ارائه می شود تا استراتژی های معقولی را برای جذب مصرف کنندگان برای خرید و توسعه پایدار صنایع غذایی پیاده سازی کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.