عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی (AI) در تصمیم گیری بازاریابی استراتژیک: یک دستور کار تحقیقاتی
چکیده
هدف: هدف از این مقاله مرور منابع و تأمل در مورد کاربرد هوش مصنوعی در موقعیتهای استراتژیک و شناسایی تحقیقاتی است که در زمینه بکارگیری هوش مصنوعی در تصمیمات بازاریابی استراتژیک مورد نیاز است. طراحی/روش/رویکرد: بررسی منابع و مشاوره با کارشناسان بازاریابی که برای مشارکت در تحقیق دعوت شده بودند. یافتهها: تحقیقات کمی در مورد استفاده از هوش مصنوعی در تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی وجود دارد. این مورد نیاز است زیرا مرز کاربرد هوش مصنوعی در تصمیمگیری در بسیاری از حوزههای مدیریتی از عملیاتی به استراتژیک حرکت میکند. با توجه به ماهیت رقابتی چنین تصمیماتی و بینش استفاده از هوش مصنوعی در دفاع و حوزههای مشابه، زمان آن فرا رسیده است که روی استفاده از هوش مصنوعی در تصمیمات استراتژیک بازاریابی تمرکز کنیم. محدودیتها / مفاهیم تحقیق: استفاده از هوش مصنوعی در تصمیمگیری استراتژیک بازاریابی مشخص است که در حال انجام است، اما از نظر تجاری حساس است، بنابراین دادهها در دسترس نویسندگان نیست. اهمیت عملی: پیامدهای قوی برای همه کسبوکارها، بهویژه کسبوکارهای بزرگ در صنایع رقابتی وجود دارد، جایی که عدم استقرار هوش مصنوعی در مواجهه با رقابت شرکتهایی که از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیمگیری خود استفاده کردهاند، میتواند خطرناک باشد. پیامدهای اجتماعی: بخش عمومی یک تصمیم گیرنده بازاریابی بسیار مهم است. اگرچه در بیشتر موارد به صورت رقابتی عمل نمیکند، اما همچنان باید در مورد ارائه خدمات مختلف به شهروندان مختلف تصمیم گیری کند و خطرات ناشی از عدم ارائه خدمات به شهروندان خاص را شناسایی کند، بنابراین این مقاله مربوط به بخش عمومی است. اصالت/ارزش: این یکی از اولین مقالاتی است که به کارگیری هوش مصنوعی در تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی را بررسی میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.