عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی، رسانههای اجتماعی و مدیریت زنجیره تأمین: راه پیش رو
چکیده
مدیریت زنجیره تأمین (SCM) یک شبکه پیچیده از نهادهای متعدد از شرکای تجاری تا مصرف کنندگان نهایی است. این ذینفعان اغلب از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک برای بیان نظرات و نگرانیهای خود استفاده میکنند. اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند تجزیه و تحلیل احساسات، به ما اجازه میدهد تا اطلاعات مربوطه را از این گفتگوها استخراج کنیم. ما استدلال میکنیم که کاربرد زمینه خاص هوش مصنوعی، در مقایسه با رویکردهای عمومی، در بازیابی بینشهای معنادار از دادههای رسانههای اجتماعی برای SCM کارآمدتر است. ما یک مرور مفهومی از تکنیکهای رایج و منابع موجود برای استخراج اطلاعات ارائه میکنیم. متعاقباً، ما حوزههای خاصی از SCM را شناسایی کردهایم که در آن تحلیل احساسات آگاه از زمینه میتواند کارایی کلی را افزایش دهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.