مدلسازی هوش مصنوعی قابل توضیح برای مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد مالی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 6400

مجله : Journal of Asset Management

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
3 نوامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3352 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدلسازی هوش مصنوعی قابل توضیح برای مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد مالی

 چکیده

 در این مقاله، ما رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد مالی شرکت را در یک بازار صعودی بررسی می‌کنیم. مطالعات قبلی نتایج ناهمگونی دارند که عمدتاً به دلیل تفاوت در نمونه‌ها و رویکردهای آماری مورد استفاده است. برای حل این مسائل، ما از یک رویکرد نوآورانه از طریق هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) استفاده می‌کنیم. برای انعکاس گسترش اخیر شیوه‌های CSR، ما یک تحلیل طولی از بازار ایالات متحده از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ را پیشنهاد می‌کنیم. ما متوجه شدیم که در یک بازار صعودی، CSR رابطه منفی با عملکرد بازار مالی دارد. از طریق استفاده از XAI، ما نشان می‌دهیم که CSR منحصراً عملکرد مالی پایدارترین شرکت‌ها را بهبود می‌بخشد. ما همچنین وجود آستانه‌هایی را برجسته می‌کنیم که رابطه بین سطح CSR و متغیرهای مالی ما را تغییر می‌دهند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Explainable artificial intelligence modeling for corporate social responsibility and financial performance

Abstract

 In this paper, we examine the relation between corporate social responsibility and corporate financial performance in a bullish market. Previous studies have heterogeneous results, mainly due to differences in the samples and statistical approaches used. To resolve these issues, we use an innovative approach through explainable artificial intelligence (XAI). To reflect the recent expansions of CSR practices, we propose a longitudinal analysis of the US market from 2014–2019. We find that in a bullish market, CSR is negatively related to financial market performance. Through the use of XAI, we show that CSR exclusively improves the financial performance of the most sustainable companies. We also highlight the existence of thresholds that modify the relation between the level of CSR and our financial variables.