استراتژی‌های ادغام هوش مصنوعی مولد در آموزش عالی: مدیریت چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 7200

مجله : education sciences(MDPI)

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
28 می 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
5129 بازدید
99,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی‌های ادغام هوش مصنوعی مولد در آموزش عالی: مدیریت چالش‌ها و استفاده از فرصت‌ها

 چکیده

 ظهور اخیر ابزارهای مولد هوش مصنوعی (GenAI) مانند ChatGPT، Midjourney و Gemini قابلیت‌های انقلابی و تحول آفرین را معرفی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود جنبه‌های متعددی از جامعه را به طور اساسی متحول کند. در آموزش عالی (HE)، ظهور GenAI یک نقطه عطف است که می‌تواند عمیقاً شیوه‌های یادگیری و تدریس را در جنبه‌هایی مانند عدم دقت، سوگیری، اتکای بیش از حد به فناوری و الگوریتم‌ها و دسترسی محدود به منابع آموزشی هوش مصنوعی که نیاز به بررسی عمیق دارند، تغییر دهد. برای ارزیابی پیامدهای پذیرش GenAI در HE، تیمی از دانشگاهیان و متخصصان حوزه این مقاله را با هم نویسندگی کرده‌اند که پتانسیل ادغام مسئولانه GenAI در HE را تحلیل می‌کند و توصیه‌هایی در مورد این ادغام ارائه می‌دهد. این مقاله استراتژی‌هایی را برای ادغام GenAI در HE برای ایجاد نتایج مثبت زیر توصیه می‌کند: افزایش آگاهی در مورد تغییرات مخرب، آموزش اساتید، تغییر شیوه‌های تدریس و ارزیابی، مشارکت با دانشجویان، انتقال سواد یادگیری هوش مصنوعی، پر کردن شکاف دیجیتال، و انجام تحقیقات کاربردی. در نهایت، ما چهار سطح مقیاس مقدماتی پذیرش GenAI را برای اساتید پیشنهاد می‌کنیم. در هر سطح، ما دوره‌های عملی را برای تسهیل پیشرفت به مرحله بعدی در پذیرش GenAI پیشنهاد می‌کنیم. این مطالعه مجموعه‌ای ارزشمند از توصیه‌ها را به تصمیم گیرندگان و اساتید ارائه می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا برای ادغام مسئولانه و خردمندانه GenAI در HE آماده شوند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Strategies for Integrating Generative AI into Higher Education: Navigating Challenges and Leveraging Opportunities

Abstract

 The recent emergence of generative AI (GenAI) tools such as ChatGPT, Midjourney, and Gemini have introduced revolutionary capabilities that are predicted to transform numerous facets of society fundamentally. In higher education (HE), the advent of GenAI presents a pivotal moment that may profoundly alter learning and teaching practices in aspects such as inaccuracy, bias, overreliance on technology and algorithms, and limited access to educational AI resources that require in-depth investigation. To evaluate the implications of adopting GenAI in HE, a team of academics and field experts have co-authored this paper, which analyzes the potential for the responsible integration of GenAI into HE and provides recommendations about this integration. This paper recommends strategies for integrating GenAI into HE to create the following positive outcomes: raise awareness about disruptive change, train faculty, change teaching and assessment practices, partner with students, impart AI learning literacies, bridge the digital divide, and conduct applied research. Finally, we propose four preliminary scale levels of a GenAI adoption for faculty. At each level, we suggest courses of action to facilitate progress to the next stage in the adoption of GenAI. This study offers a valuable set of recommendations to decision-makers and faculty, enabling them to prepare for the responsible and judicious integration of GenAI into HE