عنوان فارسی مقاله:ادغام استراتژیک هوش مصنوعی برای کسبوکارهای پایدار: پیامدهایی برای مدیریت دادهها و تعامل کاربر انسانی در عصر دیجیتال
چکیده
این مقاله تحقیقاتی به نقش محوری ادغام استراتژیک مفاهیم هوش مصنوعی (AI) در تلاشهای پایداری در کسب و کارهای انتفاعی میپردازد. از آنجایی که سازمانها به طور فزایندهای شروع به تکیه بر راهحلهای مبتنی بر هوش مصنوعی میکنند، این مطالعه پیامدهای عمیق یکپارچهسازی هوش مصنوعی را برای دو جنبه مهم بررسی میکند: تأثیر بر مدیریت دادهها در شرکتها و تنوع بخشیدن به مشارکت انسانی در طول تعاملات در اکوسیستم دیجیتال. هدف اصلی این تحقیق تجزیه و تحلیل شاخص پذیرش هوش مصنوعی در نمونهای متشکل از ۲۴۰ شرکت متوسط و بزرگ (بنابراین به استثنای شرکتهای جدید، استارت آپ های کوچک و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در مقیاس پایین) است. در ابتدا، این مقاله به بررسی دقیق این موضوع میپردازد که چگونه فناوریهای هوش مصنوعی مدیریت دادهها را با امکان جمعآوری، تجزیه و تحلیل و استفاده کارآمد دادهها افزایش میدهند. این همچنین بر اهمیت تجزیه و تحلیل دادههای مبتنی بر هوش مصنوعی در بهبود فرآیندهای تصمیمگیری، بهینهسازی منابع و کارایی کلی عملیاتی برای شیوههای پایدار تأکید میکند. ثانیاً، این تحقیق به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه شخصیسازی مبتنی بر هوش مصنوعی، تعاملات همهکانالی، و سیستمهای توصیه به طور معنی داری بر تجربیات، رضایت و وفاداری کاربر تأثیر میگذارد و در نهایت به رشد پایدار کسبوکار کمک میکند. یافتهها نشان میدهد که سه پروفایل مجزا از شرکتها (کم، متوسط و زیاد) وجود دارد که با شاخص پذیرش هوش مصنوعی و سایر ابعاد مهم متمایز میشوند. تحقیقات آینده باید بر تعیین پیششرطهایی برای برنامهریزی موفقیتآمیز بهبود شاخص پذیرش هوش مصنوعی، با استفاده از رویکرد دادهمحور تمرکز کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.