تأثیر استراتژی قیمت گذاری و کانال‌های توزیع بازاریابی بر رضایت مشتری و تصمیم خرید برای محصولات سبز

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 6100

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
23 سپتامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3019 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر استراتژی قیمت گذاری و کانال‌های توزیع بازاریابی بر رضایت مشتری و تصمیم خرید برای محصولات سبز

 چکیده

  هدف این مقاله بررسی تأثیر استراتژی قیمت‌گذاری و کانال‌های توزیع بر فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان در هنگام خرید محصولات سبز است. تمرکز بر رضایت مشتریانی است که این محصولات را خریداری می‌کنند. این مطالعه بر روی جمعیت همه مشتریانی که محصولات سبز را از شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) خریداری می‌کنند، انجام شده است. حجم نمونه با استفاده از فرمولی تعیین می‌شود که تعداد متغیرها یا شاخص‌ها را در نظر می‌گیرد. این مطالعه از مدل‌سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) استفاده می‌کند که روشی برای آزمایش مدل‌های معادلات ساختاری مبتنی بر انواع با پشتیبانی از نرم‌افزار SmartPLS است. نتایج نشان می‌دهد که هر هفت فرضیه تأیید می‌شوند، که بیانگر این موضوع است که استراتژی قیمت‌گذاری و کانال‌های توزیع نقش مهمی در رضایت مشتری و فرآیندهای تصمیم‌گیری هنگام خرید محصولات سبز دارند. نتایج برای شرکت‌های کوچک و متوسطی که محصولات سبز را به فروش می‌رسانند، اهمیت دارد، زیرا باید روی استراتژی‌های قیمت‌گذاری و کانال‌های توزیع تمرکز کنند تا رضایت مشتری و تصمیم‌گیری را افزایش دهند. این مطالعه بینش‌های اساسی را در مورد تأثیر استراتژی قیمت گذاری و کانال‌های توزیع بر رضایت مشتری و تصمیم گیری هنگام خرید محصولات سبز ارائه می‌دهد. این یافته‌ها می‌تواند SME ها را در توسعه استراتژی‌های بازاریابی مؤثر برای متقاعد کردن مشتریان بیشتر به خرید محصولات سبز و کمک به پایداری محیطی راهنمایی کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Pricing strategy and marketing distribution channels on customer satisfaction and purchasing decision for green products

Abstract

 This paper aims to investigate the impact of pricing strategy and distribution channels on the decision-making process of customers when purchasing green products. The focus is on the satisfaction of customers who purchase these products. The study is conducted on the population of all customers who purchase green products from small and medium-sized enterprises (SMEs). The sample size is determined using a formula that considers the number of variables or indicators. The study uses Partial Least Squares Structural Equation Modelling (PLS-SEM), which is a method used to test variants-based structural equation models with the support of SmartPLS software. The results show that all seven hypotheses are supported, indicating that pricing strategy and distribution channels play a critical role in customer satisfaction and decision-making processes when purchasing green products. The results have implications for SMEs that sell green products as they need to focus on their pricing strategies and distribution channels to increase customer satisfaction and decision-making. This study provides essential insights into the impact of pricing strategy and distribution channels on customer satisfaction and decision-making when purchasing green products. The findings can guide SMEs in developing effective marketing strategies to persuade more customers to purchase green products and contribute to environmental sustainability.