عنوان فارسی مقاله:تأثیر استراتژی قیمت گذاری و کانالهای توزیع بازاریابی بر رضایت مشتری و تصمیم خرید برای محصولات سبز
چکیده
هدف این مقاله بررسی تأثیر استراتژی قیمتگذاری و کانالهای توزیع بر فرآیند تصمیمگیری مشتریان در هنگام خرید محصولات سبز است. تمرکز بر رضایت مشتریانی است که این محصولات را خریداری میکنند. این مطالعه بر روی جمعیت همه مشتریانی که محصولات سبز را از شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs) خریداری میکنند، انجام شده است. حجم نمونه با استفاده از فرمولی تعیین میشود که تعداد متغیرها یا شاخصها را در نظر میگیرد. این مطالعه از مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) استفاده میکند که روشی برای آزمایش مدلهای معادلات ساختاری مبتنی بر انواع با پشتیبانی از نرمافزار SmartPLS است. نتایج نشان میدهد که هر هفت فرضیه تأیید میشوند، که بیانگر این موضوع است که استراتژی قیمتگذاری و کانالهای توزیع نقش مهمی در رضایت مشتری و فرآیندهای تصمیمگیری هنگام خرید محصولات سبز دارند. نتایج برای شرکتهای کوچک و متوسطی که محصولات سبز را به فروش میرسانند، اهمیت دارد، زیرا باید روی استراتژیهای قیمتگذاری و کانالهای توزیع تمرکز کنند تا رضایت مشتری و تصمیمگیری را افزایش دهند. این مطالعه بینشهای اساسی را در مورد تأثیر استراتژی قیمت گذاری و کانالهای توزیع بر رضایت مشتری و تصمیم گیری هنگام خرید محصولات سبز ارائه میدهد. این یافتهها میتواند SME ها را در توسعه استراتژیهای بازاریابی مؤثر برای متقاعد کردن مشتریان بیشتر به خرید محصولات سبز و کمک به پایداری محیطی راهنمایی کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.