عنوان فارسی مقاله:مدل کسب و کار شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعه موردی صنعت نساجی و پوشاک در تایلند
چکیده
اهداف این تحقیق عبارت بودند از: ۱) تحلیل عوامل تاییدی با مدل عملیاتی کسب و کار کارآفرینان بنگاههای کوچک و متوسط (SME) در صنعت نساجی و پوشاک و ۲) بررسی تطابق مدل با روشهای عملیاتی. از کارآفرینان شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی و پوشاک. نمونه شامل ۵۰۰ کارآفرین شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی و پوشاک بود. این پژوهش از نوع تحقیقات کمی بوده و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه بوده است. دادهها با استفاده از روش تحلیل تاییدی مرتبه اول و مرتبه دوم (CFA) تجزیه و تحلیل شدند. یافتههای این پژوهش نشان داد که مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک در مجموع در سطح بالایی قرار دارد. چهار عامل اصلی برای مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک با اهمیت آنها به ترتیب نزولی به شرح زیر استفاده شد: آمیخته بازاریابی (MM)، شبکه همکاری (CN)، مدیریت موجودی تولید (PIM) و خلاقیت (CT). نتایج بررسی همخوانی مدل نشان داد که مدل SME ها در صنعت نساجی و پوشاک متناسب و مطابق با دادههای تجربی است(کسب و کار شرکتهای کوچک).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.