عنوان فارسی مقاله:تحلیل رضایت کاربر در تعدیل اثر کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود خالص در SMK نیجر مالانگ
چکیده
زمينه و هدف: اين مطالعه با هدف تعيين تأثیر كيفيت اطلاعات بر سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ”، تحليل تأثیر كيفيت اطلاعات بر رضايت كاربران در ” SMK نیجر مالانگ ” به منظور تحليل تأثیر رضايت از کاربران از سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ ” استفاده کرده و کیفیت اطلاعات در مورد مزایای خالص را از طریق رضایت در ” SMK نیجر مالانگ ” تحلیل میکند.
مواد و روشها: روش تحقیق در این پژوهش روش علیتی است. جامعه آماري اين مطالعه كليه دانشجویان ” SMK نیجر مالانگ ” بوده و بالغ بر ۱۸۸۸ دانشجو را تشكيل میدهند. نمونهها در این مطالعه با استفاده از فرمول اسلاوین، برای بدست آوردن نمونهای از ۲۴۲ دانشجو و نمونه گیری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده محاسبه شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل مسیر صورت گرفت.
یافتهها: نتایج تحقیق حاکی از آن است که کیفیت اطلاعات بر سود خالص تأثیر میگذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” میتواند سود خالص را افزایش دهد. کیفیت اطلاعات بر رضایت کاربر تأثیر میگذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” میتواند رضایت کاربر را بهبود بخشد. رضایت کاربر بر سود خالص تأثیر میگذارد، به این معنی که سطح بالاتر رضایت کاربر میتواند سود خالص را افزایش دهد(کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود).
نتيجه گيري: كيفيت اطلاعات از طريق رضايت كاربران بر سود خالص تأثير میگذارد و اين بدان معناست كه در صورت كيفيت اطلاعات، سود خالص افزايش مییابد و میتواند كاربران را راضي كند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.