کاربرد نظریه RBV در گرایش کارآفرینانه، قابلیت پویا و مدیریت ارتباط با مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 3800

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
3 ژوئن 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2442 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کاربرد نظریه RBV در گرایش کارآفرینانه، قابلیت پویا و مدیریت ارتباط با مشتری

 چکیده

تحقیق در زمینه مدیریت بازاریابی با نظریه RBV در بهبود عملکرد کسب وکار در اهداف گردشگری رودخانه مهم است. گرایش کارآفرینی و قابلیت پویا با مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان میانجی در بهبود عملکرد کسب و کار به متغیرهای مستقل تبدیل می‌شوند. تجزیه و تحلیل تحقیق با SEM-PLS بر روی ۳۵۰ مشتری رودخانه در کرنگ بانگیرای، مرکزی کالیمانتان، اندونزی انجام شد. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که تأثیر گرایش کارآفرینی به طور مستقیم بر عملکرد کسب و کار معنادار نیست، در حالی که تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری معنادار است. قابلیت نتیجه پویا برای عملکرد کسب وکار معنی دار نیست و برای مدیریت ارتباط با مشتری معنی دار است. این نتایج می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای اینکه عملکرد کسب و کار با نقش گرایش کارآفرینی و قابلیت‌های پویا با میانجیگری مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم است. پیامدها می‌تواند قابلیت‌های کسب و کار را با استراتژی‌های تجاری کارآفرینی، قابلیت‌های پویا و مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود عملکرد کسب و کار افزایش دهد. در تحقیقات بیشتر می‌توان قابلیت سنجش بازار را به عنوان میانجی در نظر گرفت.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Application of RBV theory in entrepreneurial orientation, dynamic capability and customer relationship management

Abstract

 Research in the field of marketing management with RBV Theory in improving business performance at river tourism objects. Entrepreneurial orientation and dynamic capability become independent variables with customer relationship management as mediation in improving business performance. Research analysis with SEM-PLS on 350 river customers in Kereng Bangkirai, Central Kalimantan, Indonesia. The research results show that entrepreneurial orientation is not directly significant to business performance, while customer relationship management is significant. Dynamic result ability is not significant to business performance and significant to customer relationship management. These results can be an introduction that business performance is very important with the role of entrepreneurial orientation and dynamic capabilities with customer relationship management mediation. Result implications can increase business capabilities with entrepreneurial oriented business strategies, dynamic capabilities and customer relationship management in improving business performance. In further research can consider market sensing capability as mediation.