عنوان فارسی مقاله:کاربرد نظریه RBV در گرایش کارآفرینانه، قابلیت پویا و مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده
تحقیق در زمینه مدیریت بازاریابی با نظریه RBV در بهبود عملکرد کسب وکار در اهداف گردشگری رودخانه مهم است. گرایش کارآفرینی و قابلیت پویا با مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان میانجی در بهبود عملکرد کسب و کار به متغیرهای مستقل تبدیل میشوند. تجزیه و تحلیل تحقیق با SEM-PLS بر روی ۳۵۰ مشتری رودخانه در کرنگ بانگیرای، مرکزی کالیمانتان، اندونزی انجام شد. نتایج تحقیق نشان میدهد که تأثیر گرایش کارآفرینی به طور مستقیم بر عملکرد کسب و کار معنادار نیست، در حالی که تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری معنادار است. قابلیت نتیجه پویا برای عملکرد کسب وکار معنی دار نیست و برای مدیریت ارتباط با مشتری معنی دار است. این نتایج میتواند مقدمهای باشد برای اینکه عملکرد کسب و کار با نقش گرایش کارآفرینی و قابلیتهای پویا با میانجیگری مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم است. پیامدها میتواند قابلیتهای کسب و کار را با استراتژیهای تجاری کارآفرینی، قابلیتهای پویا و مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود عملکرد کسب و کار افزایش دهد. در تحقیقات بیشتر میتوان قابلیت سنجش بازار را به عنوان میانجی در نظر گرفت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.