عنوان فارسی مقاله:استراتژی شراکت برای نوآوری: تجزیه و تحلیل مارپیچ سه گانه از پویایی شرایط مشارکت با شواهدی از اقتصاد نوظهور
چکیده
سیستم ها پدیدار می شوند ، رشد می کنند و تکامل می یابند. روابط مارپیچ سه گانه نیز از چنین شرایطی مصون نیستند. ما به صورت نظری سه فرضیه را مرور می کنیم که معتقدیم نقش مهمی در تصمیم گیری استراتژیک عوامل فردی در شبکه های نوآوری ایفا می کند. با استفاده از استنباط های ساده ریاضی ، نشان می دهیم که گرایش های خوشه ای در ارتباط با سطوح دانش نسبت به مزایای پیش بینی شده بر شکل گیری مشارکت تأثیر می گذارد. با استفاده از نظریه بازی ها ، ما استراتژی های اتخاذ احتمالی را که عوامل ممکن است برای به حداکثر رساندن مزایا فعال کنند ، نشان می دهیم(استراتژی شراکت برای نوآوری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.