رفتار هم‌آفرینی ارزش در زنجیره‌های تأمین سبز: یک مطالعه تجربی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 49

تعداد کلمات : 11900

مجله : energies

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
13 سپتامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2972 بازدید
86,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رفتار هم‌آفرینی ارزش در زنجیره‌های تأمین سبز: یک مطالعه تجربی

 چکیده

سرمایه گذاری سبز و پایداری به عنوان یک استراتژی مهم توسعه زنجیره تأمین، دغدغه دولت و شرکت‌ها است. با این حال، به دلیل هزینه بالا و سود کم سرمایه گذاری سبز، تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک و متوسط می‌توانند از اجرای آنها منصرف شوند. هم آفرینی ارزش به یک اقدام کلیدی برای حل این مشکل تبدیل شده است. این مقاله به بررسی رابطه بین استراتژی زنجیره تأمین سبز (GSC)، هم آفرینی ارزش و عملکرد شرکت در محیط تولید می‌پردازد و اثرات نظارتی عوامل محیطی داخلی و فشارهای محیطی خارجی را بر این رابطه در نظر می‌گیرد. بر اساس داده‌های ۱۱۵ تولیدکننده در چین، فرضیه‌ها را آزمایش کردیم، نتایج آماری را توضیح دادیم و نگرانی‌های کلیدی برای اجرای GSC از طریق هم آفرینی ارزش را شناسایی کردیم. یافته‌ها نشان می‌دهد که استراتژی GSC می‌تواند سطح بالایی از ایجاد ارزش شرکت‌ها را با شرکای زنجیره تأمین خود ارتقا دهد، و حالت‌های مختلف هم آفرینی ارزش اثرات متفاوتی بر عملکرد شرکت دارند (یعنی عملکرد عملیاتی، عملکرد نوآوری و عملکرد مالی). ). علاوه بر این، یافته‌ها نشان می‌دهد که فشار خارجی در سطح کلان و حمایت داخلی در سطح میکرو می‌تواند چنین اثراتی را افزایش دهد. این مطالعه با ادغام استراتژی‌های GSC و استراتژی‌های هم‌آفرینی ارزش، منابع را با حالت‌های هم‌آفرینی ارزش و مدیریت GSC غنی می‌کند، اطمینان شرکت‌ها و شرکای زنجیره تأمین آنها را در هم آفرینی ارزش، در نتیجه به آن‌ها برای اجرای بهتر استراتژی GSC کمک می‌کند..

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Value Co-Creation Behavior in Green Supply Chains: An Empirical Study

Abstract

 As an important supply chain development strategy, green investment and sustainability are concerns of the government and enterprises. However, due to the high cost and low profit of green investment, a large number of small and medium-sized firms can be deterred from their implementation. Value co-creation has become a key measure to solve this problem. This article explores the relationship between the green supply chain (GSC) strategy, value co-creation, and corporate performance in the manufacturing environment, and considers the regulatory effects of internal environmental factors and external environmental pressures on this relationship. Based on data from 115 manufacturers in China, we tested the hypotheses, explained the statistical results, and identified key concerns for implementing GSC through value co-creation. The findings reveal that the GSC strategy can promote a high level of firms’ value co-creation with their supply chain partners, and different value co-creation modes have different effects on firm performance (i.e., operational performance, innovation performance, and financial performance). In addition, the findings indicate that macro-level external pressure and micro-level internal support could enhance such effects. This study enriches the literature with value co-creation modes and GSC management by integrating GSC strategies and value co-creation strategies, providing confidence to the firms and their supply chain partners in value co-creation, thus helping them to better implement a GSC strategy