عنوان فارسی مقاله:نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی و ارزش ویژه برند در e-WOM(تبلیغات شفاهی الکترونیک): شواهدی از اندونزی
چکیده
این مطالعه تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی را بر ارزش ویژه برند مشتریان خطوط هوایی گارودا اندونزی (آگاهی، تصویر و وفاداری) و دهان به دهان آنلاین در طول همهگیری (E-WOM) بررسی کرد. در بخشی از این مطالعه، ۱۰۰ کاربر مکرر اینستاگرام و مسافران هواپیمای گارودا اندونزی مورد سؤال قرار گرفتند یا پرسشنامههایی به آنها داده شد. دادهها توسط SEM-PLS و نرم افزار SmartPLS 3.0 پردازش و تجزیه و تحلیل شدند. یافتههای این مطالعه نشان میدهد که بازاریابی رسانههای اجتماعی شناخت برند، تصویر برند و وفاداری به برند را افزایش میدهد. وفاداری یا شهرت برند تأثیر معنی داری بر e-WOM نیز دارد. در حالی که شناخت برند هیچ ارتباطی با E-WOM ندارد. علاوه بر این، نتایج این تحقیق به طور قطع به اهمیت تأثیر بر E-WOM اشاره میکند در حالی که شناخت برند تأثیری بر E-WOM ندارد. نتایج مطالعه همچنین اهمیت متغیرهای میانجی از جمله آگاهی از برند، تصویر برند و وفاداری به برند را برجسته میکند. این مطالعه میتواند ثابت کند که تقریباً همه متغیرهای اثر تعدیلکننده در میانجیگری بازاریابی رسانههای اجتماعی در شرکت هواپیمایی e-WOM اندونزی گارودا دخیل هستند، به جز متغیر آگاهی از برند، که تأثیر غیرمستقیم یا تأثیری بر رابطه بین بازاریابی رسانههای اجتماعی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی دارد. نتایج این مطالعه در رابطه با استراتژی رسانههای اجتماعی، به ویژه برای خطوط هوایی گارودا اندونزی مهم باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.