عنوان فارسی مقاله:فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد خرید گردشگران (توریستها)
چکیده
این مطالعه با هدف بررسی تأثیر تصویر برند به عنوان یک واسطه بین فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و قصد گردشگران برای بازدید از سایتهای توریستی در اردن انجام شد. برای آزمون فرضیهها، از روش حداقل مربعات جزئی استفاده کردیم و پرسشنامهای را بین ۴۰۰ بازدیدکننده توزیع کردیم و ۲۸۹ پاسخ را برای تجزیه و تحلیل با استفاده از نرمافزار SMART-PLS4 دریافت کردیم. این مطالعه با توسعه یک مدل تحقیقاتی که استفاده از رسانههای اجتماعی را به تصویر برند و قصد خرید مرتبط میکند و با استفاده از تکنیکهای آماری برای ارزیابی کمی تأثیر فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی بر تصویر برند بهعنوان یک مدل تحقیقاتی، کمک معنی داری به بهبود منابع بازاریابی رسانههای اجتماعی کرد. این یافتهها نشان داد که تبلیغات شفاهی، که سازه رسانههای اجتماعی است، به طور معنی داری بر قصد خرید گردشگران برای بازدید از سایتهای اردن تأثیر گذاشته است. این مطالعه اهمیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تأثیر آن بر صنعت گردشگری در اردن را روشن میکند و بینشهای مفیدی را برای دست اندرکاران و سیاست گذاران در این زمینه ارائه میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.