عنوان فارسی مقاله:رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستانها در شهرستان کیامبو، کنیا
چکیده
سازمانها در یک محیط نسبتاً پویا کلان و کسبوکار خرد فعالیت میکنند که دارای قابلیتهای غیرقابل پیشبینی زیادی است و از بسیاری جهات با فشار رقابتی مواجه شده است و باعث میشود آنها برای کسب مزیت رقابتی تغییراتی را اتخاذ کرده و ایجاد کنند. ارائه خدمات با کیفیت یک عنصر حیاتی و یک هدف و هدف حیاتی برای هر سازمان است. دلیل آن این است که تنها از طریق ارائه خدمات باکیفیت است که یک شرکت این توانایی را دارد که بگوید آیا پیشرفت و رشدی وجود دارد یا خیر. این مطالعه به دنبال ارزیابی رابطه بین رهبری سازمانی و ارائه خدمات با کیفیت در بیمارستانهای مبتنی بر ایمان در شهرستان کیامبو بود. این پژوهش بر اساس تئوری تغییرات سه مرحلهای و با استفاده از طرح تحقیق توصیفی انجام شد. پژوهشگر مدیران ارشد، میانی و پایینتر بیمارستانهای مبتنی بر ایمان را هدف قرار داد و پاسخدهندگان پرسشنامه را به عنوان ابزار تحقیق پر کردند. دادههای جمعآوریشده وارد نرمافزار SPSS نسخه ۲۵٫۰ شد و از تحلیل توصیفی و تحلیل رگرسیون استفاده شد. این مطالعه نشان داد که رهبری سازمانی بر اساس مقادیر R تأثیر متوسطی بر کیفیت ارائه خدمات دارد. ضریب تعیین تعدیل شده ۰٫۶۲۸ بود، به این معنی که ۶۲٫۸ درصد از کیفیت ارائه خدمات در نتیجه رهبری سازمانی بود. این مطالعه به این نتیجه رسید که رهبری سازمانی با عناصری مانند رأیگیری در زمینههای اختلاف نظر، دریافت نظرات و پیشنهادات از کارکنان، سبک رهبری و رهبرانی که خردسالان را تربیت و راهنمایی میکنند، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات میشود. بنابراین، این مطالعه توصیه میکند که سازمانها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات باید به سمت رهبری شرکت نگاه کنند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.