عنوان فارسی مقاله:بررسی رابطه ی بین مشتری مداری، اجماع اجتماعی و مقابله با کلاهبرداری بیمه مشتری به وسیله ی شرکت های بیمه
چکیده
پیش زمینه و هدف: کارکنان مربوط به بخش خدمات، دیدگاه مشتری مداری را به طور قابل توجه ای به رسمیت شناختهاند. ولی تحقیقات اندکی در مورد شیوهی اثر گذاری شناخت مشتری مداری بر دیدگاه کارکنان خدمات به تخلفات مشتریان انجام شده است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).. لذا، اطلاعات ما در مورد پیامدهای بالقوه فلسفه مشتری مداری بر تصمیمات اخلاقی اتخاذ شده به وسیلهی کارکنان خدماتی، اندک میباشد. به این ترتیب، این مقاله در صدد مقابله با دو نوع تخلف صورت گرفته از طریق مشتریان توسط فروشندگان (کلاهبرداری های فرصت طلبانه و تقلبهای از قبل تعیین شده) و نوع واکنش این فروشندهها به تخلفات مشتریان بر مبنای فلسفه بازاریابی آنها، اندازه تقلب ادراک شده و اجماع اجتماعی ادراک شده، به وسیلهی شرکتهای بیمهی عمر در تایوان، است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).