light box
امتیاز 2.93 بررسی رابطه ی بین مشتری مداری، اجماع اجتماعی و مقابله">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 29
تعداد کلمات : 9000
مجله : International Journal of Bank Marketing
انتشار : 2012
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی رابطه ی بین مشتری مداری، اجماع اجتماعی و مقابله با کلاهبرداری بیمه مشتری به وسیله ی شرکت های بیمه

 چکیده  

 پیش زمینه و هدف: کارکنان مربوط به بخش خدمات، دیدگاه مشتری مداری را به طور قابل توجه ای به رسمیت شناخته‌اند. ولی تحقیقات اندکی در مورد شیوه‌ی اثر گذاری شناخت مشتری مداری بر دیدگاه کارکنان خدمات به تخلفات مشتریان انجام شده است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).. لذا، اطلاعات ما در مورد پیامدهای بالقوه فلسفه مشتری مداری بر تصمیمات اخلاقی اتخاذ شده به وسیله‌ی کارکنان خدماتی، اندک می‌باشد. به این ترتیب، این مقاله در صدد مقابله با دو نوع تخلف صورت گرفته از طریق مشتریان توسط فروشندگان (کلاهبرداری های فرصت طلبانه و تقلب‌های از قبل تعیین شده) و نوع واکنش این فروشنده‌ها به تخلفات مشتریان بر مبنای فلسفه بازاریابی آن‌ها، اندازه تقلب ادراک شده و اجماع اجتماعی ادراک شده، به وسیله‌ی شرکت‌های بیمه‌ی عمر در تایوان، است(اجماع اجتماعی و مقابله باکلاهبرداری بیمه).

Title: Customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer insurance frauds

Abstract

Purpose – The idea of customer orientation is widely recognized by service people. However, there has been a lack of investigation into how the recognition of customer orientation may affect the service people’s attitudes toward customer misconducts. As a result, our knowledge about the potential impacts of customer orientation philosophy on the ethical decisions made by service people could be insufficient. Hence, by using the life insurance salespeople in Taiwan as an example, the purpose of this paper is to investigate service people’s tolerance of two types of customer misconduct (opportunistic frauds and planned frauds) and how those service people would react to the customer misconduct based on their marketing philosophy (customer orientation), perceived fraud size and perceived social consensus. Design/methodology/approach – The sample of this study comes from life insurance companies in Taiwan. Questionnaires have been used as a data gathering instrument. Findings – The results showed that customer orientation of the responders is negatively associated with the responders’ tolerance of the customer claim frauds. The responders’ unethical decision is most significantly influenced by perceived fraud size and social consensus. Originality/value – The duties of insurance salespeople include helping customers settle insurance claims. However, insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds is less mentioned in the insurance literature. Few studies have examined the relationship among customer orientation, social consensus and insurance salespeople’s tolerance of customer claim frauds.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مدیریت دولتی و منافع عمومی: ارائه مجدد یک مفهوم فراموش شده
خـریـد محـصـول
ویتامین B6: یک ترکیب طولانی شناخته شده با پیچیدگی‌های تعجب آور
خـریـد محـصـول
چارچوب یکپارچه مبتنی بر طراحی برای انتخاب منبع در تولید افزایشی
خـریـد محـصـول
یک روش تکراری برای حل پاسخ دینامیکی سیستم‌های متصل به وسایل نقلیه ریلی
خـریـد محـصـول
مقرون به صرفه بودن نگه داری و نوسازی زیرساخت راه آهن
خـریـد محـصـول
تحلیل مفهومی متغیرهای میانجی و واسطه در تحقیقات کسب و کار
خـریـد محـصـول
بررسی تجربی اثرات متغیرهای واسطه‌ای و تعدیل کننده در تحقیقات کسب و کار
خـریـد محـصـول
وضعیت زیرگروه حسابرس و کیفیت حسابرسی
خـریـد محـصـول
ساختار بانکداری و تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط
خـریـد محـصـول
کنترل هماهنگ مزارع بادی ساحلی و مبدل HVDC برای میرایی نوسان برق
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا