light box
امتیاز 2.93 ایجاد ازش ویژه‌ی برند قوی در صنعت داروسازی: مطالعه‌ی موردی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 31
تعداد کلمات : 9000
مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ایجاد ازش ویژه‌ی برند قوی در صنعت داروسازی: مطالعه‌ی موردی مربوط به داروهای بدون نسخه در کشور ایتالیا

 

 چکیده  

 صنعت داروسازی، از پتانسیل مدیریت برند در مقایسه با سایر صنایع، بیشتر استفاده کرده است. از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، با الهام گیری از شرکت‌های فعال در صنعت کالاهای مصرفی، شرکت‌های دارویی روی برند بیشتر از پتنت یا ثبت اختراع کار کرده‌اند. این شرکت‌ها را قادر به پذیرش استراتژی‌های برندینگ و کشف پتانسیل برند می‌کند به خصوص شرکت‌هایی که در بخش داروسازی حرفی برای گفتن نداشتند. این تحلیل مربوط به داروهای بدون نسخه OTC، مقوله‌ای از محصولات دارویی که در آن شرکت‌ها باید پتانسیل برند را بیان کنند، است، همچنین، آن‌ها تحت مقررات سختگیرانه یا تجویز قرار ندارند. هدف این مقاله تحلیل موارد زیر است الف: اهرم‌های ایجاد ارزش ویژه برند برای داروهای OTC و ب: ارزیابی اثر ارتباطات غیر متعارف این نوع داروها روی مصرف کننده در بازار ایتالیا. روش تحقیق از نظر کیفی و کمی، مبتنی بر رویکرد دوگانه بود. در مرحله اول از طریق یک مطالعه موردی مقایسه‌ای از شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی. در مرحله دوم با تحقیق میدانی از طریق پرسشنامه مصرف کننده و تجزیه و تحلیل داده‌ها با روش توصیفی- آماری انجام شده است. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که هنوز معیارهای انتخاب داروی سنتی مانند تجربه و توصیه پزشک و داروساز حاکم است، اما درصد غیر قابل اغماض از مصرف کنندگان، مارک و نحوه ارتباط آن را نیز مهم می‌دانند. در بخش داروسازی برای انتخاب خود بنابراین، مدیران باید از این آگاهی از برند مهم برند مصرف کننده استفاده کنند و استراتژیهای مناسبی را برای گسترش خط یا مارک تجاری به کار گیرند. سرانجام، مدیران باید ابزار بازاریابی غیر متعارف را برای محصولات فرابورس توسعه دهند، که تجارب مصرف کننده را بنا می‌کنند که فراتر از عملکرد درمانی صرف محصول است(برند قوی در صنعت داروسازی).

Title: Building a Strong Brand equity in Pharmaceutical Industry: the Case of over-the-Counter drugs in Italian Country

Abstract

 The pharmaceutical industry has begun to exploit the potential of brand management very late compared to other industry. From 2013 to 2017, pharmaceutical companies have worked on the brand rather than on patents, following the example of companies operating in the consumer goods industry. This drives companies to adopt branding strategies that tend to explore the potential of the brand, which until then had remained unexpressed in the pharmaceutical sector. The analysis is focused on over-the-counter (OTC) drugs, a category of pharmaceutical products in which companies have managed to better express the brand’s potential, also because they are not subject to prescription or strict regulations. The objective of this article is to analyze: a) at first, the levers of creating brand equity for OTC drugs and b) to evaluate subsequently, the impact of the non-conventional communication of this type of drugs on the consumer in the Italian market. The research methodology used was qualitative and quantitative, based on a dual approach. In the first phase through a comparative case studies of companies operating in the pharmaceutical industry. In the second phase with a field research through a consumer questionnaire and analyzing the data with a statistical-descriptive method. The research results show that the traditional drug selection criteria still prevail, such as the experience and the advice of the doctor and pharmacist, but a non-negligible percentage of consumers considers the brand and the way in which it is communicated also important. in the pharmaceutical sector for their choices. Therefore, managers should exploit this important brand awareness on the part of consumers, implementing appropriate strategies of line or brand extention. Lastly, managers should develop unconventional marketing tools for OTC products, which build consumer experiences that go beyond the mere therapeutic functionality of the product.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
جنسیت در مطالعات ترجمه سمعی بصری
خـریـد محـصـول
زبان‌های اقلیت، برنامه ریزی زبان و ترجمه‌ی سمعی بصری
خـریـد محـصـول
کوید۱۹(COVID-19) و ترومبوآمبولی اندام اصلی: تظاهرات و علایم در سیستم های قلبی عروقی
خـریـد محـصـول
COVID-19 و سلامت روان در برزیل: علایم روانی و روانپزشکی در جمعیت عمومی
خـریـد محـصـول
تشخیص کوید-۱۹(COVID-19)- مرور اجمالی بر روش های فعلی
خـریـد محـصـول
کوید-۱۹(COVID-19) در محیط
خـریـد محـصـول
ترجمه سمعی بصری و موسیقی عامه پسند
خـریـد محـصـول
برهمکنش محاوره‌ای و گفتمان در ترجمه‌ی سمعی بصری: گفت و گوی فی البداهه
خـریـد محـصـول
میزان اطمینان از بیماری کرونا ویروس جدید (COVID-19) در ژاپن
خـریـد محـصـول
مدل سازی و پیش بینی ARIMA از شیوع COVID-19 با الگوی نامنظم
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا