light box
امتیاز 2.65 اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک در کودکان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 6500
مجله : Appetite
انتشار : 2018
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک در کودکان

 چکیده

 کودکان دارای عادت غذا خوردن احساسی یا هیجانی هستند (برای مثال غذا خوردن در پاسخ به هیجانات و احساسات مثبت و منفی)، ولی تحقیقات فعلی غالباً بر گزارش کودکان و والدین متکی بوده‌اند و لذا به خوبی منعکس کننده‌ی رفتارهای خوردن واقعی کودکان نیتسند. این مطالعه به بررسی اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک کودکان و نیز بررسی این که آیا ویژگی‌های کودکان (وزن، جنسیت و سن) با روحیه برای پیش بینی مصرف اسنک ارتباط دارد یا خیر. به منظور تحریک روحیه و خلق و خوی، کودکان (۹۱ نفر، سن ۶٫۸ سال، ۴۸ پسر) به طور تصادفی در یک از سه شرایط القای احساس (شادی، غم و خنثی) قرار گرفتند. میزان مصرف میان وعده کودکان پس از القای خلق مشاهده و اندازه گیری شد. یافته‌ها نشان داد که کودکان در شرایط ناراحت مقدار بیشتری از شکلات مصرف می‌کنند و شرایط خوشحالی و خنثی پس از آن قرار دارند با این حال، الگوی معکوس برای کراکر ماهی مشاهده شد: کودکان در شرایط بی تفاوت، و خنثی، انرزی بیشتری را از اسنک نسبت به شرایط شادی مصرف کردند. وضعیت وزن کودکان و جنسیت اثر متقابل با روحیه و خلق و خوی برای پیش بینی مصرف اسنک داشت. سن کودک با خلق و خوی اثر متقابل داشت: کودکان در سن بالا شکلات بیشتری در شرایط ناراحتی در مقایسه با کودکان کوچک‌تر مصرف کردند. سن کودک ارتباطی با مصرف اسنک در شرایطی خوشحالی و بی تفاوتی نداشت. این مطالعه نشان می‌دهد که خوردن احساسی در پاسخ به هیجانات مثبت و منفی در کودکی مشهود است، ولی این رفتار در طی این دوره توسعه می‌یابد:

TITLE: The effects of happiness and sadness on Children's snack consumption

Abstract

Children appear to engage in emotional eating (i.e., eating in response to negative and positive emotions), but existing research has predominantly relied on parent-report and child-report, which may not necessarily reflect children's actual emotional eating behaviors. This study examined the effects of happiness and sadness on children's observed snack consumption and examined whether child characteristics (i.e., weight, gender, and age) interact with mood to predict snack consumption. To elicit mood, children (N ¼ 91; Mages ¼ 6.8 years; 48 boys) were randomly assigned to one of the three mood induction conditions (happy, sad, or neutral); children's snack consumption was observed and measured after mood induction. Findings showed that children in the sad condition consumed more energy from chocolate, followed by children in the happy condition, and then the neutral condition. However, the reverse pattern was observed for goldfish crackers: children in the neutral condition consumed moreenergy from this savory snack than children in the happy condition, followed by children in sad condition. Child weight status and gender did not interact with mood to predict snack consumption. Child age did interact with mood: older children consumed more chocolates in the sad condition compared to younger children. Child age was not related to snack consumption in the happy and neutral conditions. This study suggests that emotional eating in response to positive and negative emotions is evident during early childhood, but that this is behavior is developing during this period.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
    خـریـد محـصـول
    نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
    خـریـد محـصـول
    شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
    خـریـد محـصـول
    واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
    خـریـد محـصـول
    ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
    خـریـد محـصـول
    مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
    خـریـد محـصـول
    مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
    خـریـد محـصـول
    مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
    خـریـد محـصـول
    رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
    خـریـد محـصـول
    مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا