light box
امتیاز 2.93 شیوه ی بهبود مهارت‌های نرم افزاری برای دانشجویان ویتنامی برای تقویت فرآیند استارت آپ">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 6600
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شیوه ی بهبود مهارت‌های نرم افزاری برای دانشجویان ویتنامی برای تقویت فرآیند استارت آپ

 چکیده  

شما این نیروی اصلی کار برای توسعه اقتصادی – اجتماعی هر کشور هستید زیرا این یک نیروی قوی و جوان است که قسمت عمده‌ای از نیروی کار را تشکیل می‌دهد. با این حال، نرخ بیکاری در بین جوانان هنوز بالا است، یکی از دلایل مهم آن این است که شغل مناسب وجود ندارد یا فرصت‌های شغلی هنوز کم است در حالی که توانایی ایجاد شغل در اقتصاد هنوز محدود است. در حال حاضر راه حل این است که دولت سیاست‌هایی را برای تشویق جوانان انجام دهنده استارتاپ برای ایجاد شغل برای خود و دیگران در پیش گرفته است. به طور خاص، دانش آموزان به عنوان یک تیم اصلی جوانان در جامعه در نظر گرفته می‌شوند، آن‌ها کاملاً به دانش و مهارت‌های لازم برای عملکرد عملی مجهز هستند. نکته مهمتر این است که دانشجویان بسیاری از ایده‌های خود را از صندلی‌های خود در دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند، اگر بتوانند از این فرصت استفاده کنند، می‌توانند آنها را به پروژه‌های تجاری تبدیل کنند تا سرمایه بخواهند. اما به طور کلی، میزان راه اندازی سالانه دانش آموزان زیاد نیست، میزان موفقیت زیاد نیست، یکی از این موانع فقدان مهارت نرم در راه اندازی کسب و کار است که منجر به ایجاد مشکل در یافتن سرمایه، شرکا و بازار می‌شود. این مطالعه بر اساس آمار و نظرسنجی‌های دانش آموزان و تعدادی از مشاغل برای شناسایی شکاف مهارت‌های نرم و چگونگی بهبود مهارت‌های نرم افزاری آنها برای ایجاد حرکت برای  شرکت نوپا در شرایط جدید است. برای افزایش مهارتهای نرم دانش آموزان، تلاش هر دو طرف (مدرسه و دانش آموزان) باید مورد توجه قرار گیرد. برای مدرسه: برای افزایش آگاهی دانش آموزان در مورد نقش مهم مهارتهای نرم لازم است. روش‌های تدریس در همه دروس نیاز به تلفیق مهارت‌های نرم افزاری مختلف دارد تا به دانشجویان کمک کند تمرین کنند. توجه به آموزش مهارتهای زبان انگلیسی و انفورماتیک افزایش میزان بحث و کار گروهی در افراد؛ تقویت فعالیتهای فوق برنامه در طول فرایند یادگیری؛ جستجو و فراهم آوردن فرصت‌های حضور دانشجویان در سمینارها در داخل و خارج از کشور. افزایش زمان آموزش و کارآموزی توسعه مهارت‌های نرم از طریق سازمان‌های توده‌ای برای دانش آموزان: فعال بودن در روند یادگیری و پرورش خود. به طور فعال و فعالانه مهارت‌های نرم را برای خود بهبود می‌بخشند.

Title: How to Improve Soft Skills for Vietnamese Students to Boost Their Start-Up Process

Abstract

 The you this the main labor force for the socio-economic development of each country as this is a strong and young force that accounts for a large proportion of the labor force. However, the unemployment rate among young people is still high, one of the important reasons is that there is no suitable job, or the employment opportunities are still in shortage while the ability to create jobs of the economy is still limited. The solution currently is that the Government has policies to encourage the youth doing startups to create jobs for themselves and others. In particular, students are considered a core youth team in the society, they are fully equipped with the knowledge and skills necessary for practical operation. The more important thing is that students will have many ideas formed right from their seats in universities, if they can take advantage of it, they can turn them into business projects to call for capital. But in general, the annual start-up rate in students is not high, the level of success is not much, one of those barriers is the lack of soft skills in starting a business, leading to difficulties in finding capital, partners and market. This study is based on student statistics and surveys and a number of businesses to identify soft skills gaps and how to improve their soft skills to create momentum for startup in new situations. To increase students’ soft skills, the efforts of both sides (school and students) should be taken into consideration. For school: necessary to raise the awareness of students about the important role of soft skills; teaching methods in all subjects need to integrate a variety of soft skills to help students practice; paying attention to training foreign language and informatics skills; increasing the amount of discussion and teamwork in the subjects; strengthening extracurricular activities throughout the learning process; searching and providing opportunities for students to attend seminars at home and abroad; increasing the time for training and internship; developing soft skills through mass organizations. For students: being proactive in the process of learning and cultivating yourself; actively and proactively improve soft skills for themselves.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
    خـریـد محـصـول
    سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
    خـریـد محـصـول
    رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
    خـریـد محـصـول
    زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
    خـریـد محـصـول
    نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا