نقش دوسوتوانی ، جهت گیری استراتژیک و ادغام زنجیره تامین در عملکرد شرکت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26

تعداد کلمات : 7900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1140 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش دوسوتوانی،جهت گیری استراتژیک و ادغام زنجیره تامین در عملکرد شرکت: مطالعه موردی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار سنتی

 چکیده

وجود بازارهای سنتی به عنوان نهادهای اجتماعی نقش استراتژیکی در روند توسعه یک ملت دارد. اما با ورود تمدن مدرن و شرایط بازار پویا ، وجود بازارهای سنتی در خطر انقراض است. تلاش ها برای توسعه بازارهای سنتی به دغدغه خاص دولت تبدیل شده و موضوع جالبی برای مطالعه است. برخی مطالعات ضعف های بازارهای سنتی را مورد بحث قرار داده اند ، اما تعداد کمی از آنها استراتژی های توسعه آنها را مورد بحث قرار داده اند. هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل استراتژی های توسعه عملکرد سنتی بازار در این عصر مخرب و پویا با افزایش دوسوتوانی و جهت گیری استراتژیک است. علاوه بر این ، این مطالعه همچنین با هدف تجزیه و تحلیل یکپارچگی زنجیره تامین در بازارهای سنتی به عنوان تعدیل کننده رابطه بین دوسوتوانی و جهت گیری استراتژیک نسبت به عملکرد بازارهای سنتی انجام می شود. نتایج تجربی از طریق توزیع پرسشنامه ها به ۱۲۶ مدیر سنتی بازار در سلمان به دست می آید. این مطالعه مدل سازی معادلات ساختاری را برای آزمایش روابط پیشنهادی انجام داد. نتایج نشان می دهد که دوسوتوانی و یکپارچگی زنجیره تامین تأثیر قابل توجهی بر عملکرد شرکت دارند ، اما دو دستگی تأثیر مهمی بر ادغام زنجیره تأمین ندارد ، در حالی که جهت گیری استراتژیک تأثیر قابل توجهی بر ادغام زنجیره تامین دارد اما تأثیر قابل توجهی بر عملکرد شرکت ندارد. این مطالعه اولین آزمایش تجربی برای بررسی تأثیر دوسوتوانی و جهت گیری استراتژیک بر عملکرد سنتی بازار است. نتایج مطالعه ممکن است به مدیران بازارهای سنتی برای پیاده سازی دوسوتوانی ، جهت گیری استراتژیک و ادغام زنجیره تامین برای توسعه عملکرد بازار سنتی کمک کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Role of Ambidexterity, Strategic Orientation and Supply Chain Integration on Firm Performance: Case Study of SMEs in Traditional Market

Abstract

 The existence of traditional markets as social institutions has a strategic role in the development process of a nation. But with the entry of modern civilization and dynamic market conditions the existence of traditional markets is threatened with extinction. Efforts to develop traditional markets become a particular concern of the government and an interesting issue to be studied. Some studies have discussed the weaknesses of traditional markets but few have discussed their development strategies. This study aims to analyze the strategies for developing traditional market performance in this disruptive and dynamic era by increasing ambidexterity and strategic orientation. In addition, this study also aims to analyze supply chain integration in traditional markets as a moderation of the relationship between ambidexterity and strategic orientation towards the performance of traditional markets. Empirical results are obtained through the distribution of questionnaires to 126 traditional market managers in Sleman, Yogyakarta. The study conducted structural equation modeling to test the proposed relationships. The result show that ambidexterity and supply chain integration have a significant influence on firm performance but ambidexterity does not have a significant effect on supply chain integration, while strategic orientation has a significant effect on supply chain integration but does not significantly influence firm performance. This study is the first empirical test to examine the impact of ambidexterity and strategic orientation toward traditional market performance. The study results may help managers of traditional market to implement ambidexterity, strategic orientation and supply chain integration to develop traditional market’s performance.