عنوان فارسی مقاله:از مریخ تا زهره: تغییر اعتماد و شهرت در خرید آنلاین
چکیده
این که چگونه مشتریان قصد خرید در خرید آنلاین را توسعه میدهند، یکی از حوزههای مورد توجه اخیر بوده است. در این مطالعه، ما میپرسیم که آیا زن و مرد از اعتماد و درک شهرت خردهفروشان آنلاین در گزارش قصد خرید متفاوت استفاده میکنند یا خیر. با توجه به منابع مربوط به تفاوت بین مردان و زنان در رفتارهای خرید آنلاین، ما پیشنهاد میکنیم که زنان در توسعه قصد خرید به شهرت اتکا میکنند در حالی که مردان به اعتماد درک شده در توسعه قصد خرید تکیه میکنند. در نمونهای از ۷۲۷ پاسخ دهنده در سوئد، ما از روابط پیشنهادی حمایت میکنیم. مفاهیم برای خرده فروشان آنلاین مورد بحث قرار گرفته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.