از مریخ تا زهره: تغییر اعتماد و شهرت در خرید آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 5500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1147 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:از مریخ تا زهره: تغییر اعتماد و شهرت در خرید آنلاین

 چکیده

 این که چگونه مشتریان قصد خرید در خرید آنلاین را توسعه می‌دهند، یکی از حوزه‌های مورد توجه اخیر بوده است. در این مطالعه، ما می‌پرسیم که آیا زن و مرد از اعتماد و درک شهرت خرده‌فروشان آنلاین در گزارش قصد خرید متفاوت استفاده می‌کنند یا خیر. با توجه به منابع مربوط به تفاوت بین مردان و زنان در رفتارهای خرید آنلاین، ما پیشنهاد می‌کنیم که زنان در توسعه قصد خرید به شهرت اتکا می‌کنند در حالی که مردان به اعتماد درک شده در توسعه قصد خرید تکیه می‌کنند. در نمونه‌ای از ۷۲۷ پاسخ دهنده در سوئد، ما از روابط پیشنهادی حمایت می‌کنیم. مفاهیم برای خرده فروشان آنلاین مورد بحث قرار گرفته است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: From Mars to Venus: Alteration of trust and reputation in online shopping

  Abstract

 How customers develop purchase intentions in online shopping has been an area of recent interest. In this study, we ask whether males and females leverage trust into and perceived reputation of online retailers differently in reporting purchase intentions. Drawing on the literature on differences in males and females in online shopping behaviors, we propose that females rely on reputation in developing purchase intentions whereas males rely on perceived trust in developing purchase intentions. In a sample of 727 respondents in Sweden, we find support for the proposed associations. Implications for online retailers are discussed.