عنوان فارسی مقاله:تأثیر حرفهای گری و تجربه حسابرس بر سطح قضاوتهای مهم با اخلاق حرفهای و اعتبار مشتریان به عنوان یک عامل تعدیل کننده
چکیده
دیدگاهها درباره موضوع گزارش مالی، حسابدار یا حسابرس عمومی را به فردی مهم تبدیل میکند. حسابرس تصمیمات مربوط به نظرات گزارش حسابرسی را در نظر میگیرد که آیا محتوای کمیسیون تحت تأثیر حرفهای بودن و تجربه حسابرس است یا خیر. تحقیقات قبلی نشان داد که عوامل دیگری نیز وجود دارند که میتوانند تأثیر مستقیم حرفهای بودن حسابرس و تجربه حسابرس بر سطوح اهمیت را تضعیف و تقویت کنند، یعنی اخلاق حرفهای و اعتبار مشتری. تعداد نمونه در این مطالعه ۸۶ حسابرس بود. روش نمونه گیری از نمونههای اشباع شده استفاده میکند. تعداد پاسخ دهندگانی که به طور کامل پاسخ داده و نتایج پرسشنامه را بازگردانده بودند، ۷۴ حسابرس بود. تکنیک تجزیه و تحلیل مورد استفاده MRA است. نتایج آزمون نشان میدهد که (۱) اخلاق حرفهای قادر به تعدیل تأثیر حرفهای گری در در نظر گرفتن سطوح اهمیت نیست، (۲) اخلاق حرفهای تجربه حسابرس را با در نظر گرفتن سطوح اهمیت تقویت میکند، (۳) اعتبار مشتری تأثیر حرفهای بودن و تجربه حسابرس بر اهمیت را تقویت میکند(تجربه حسابرس بر سطح قضاوتها).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.