تأثیر تغییرات در روش های تدریس در طول همه گیری COVID-19

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 6600

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1159 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تغییرات در روش های تدریس در طول همه گیری COVID-19: تأثیر آموزش الکترونیکی یکپارچه بر آمادگی برای تغییر و علاقه به یادگیری در بین دانشجویان دانشگاه اندونزی

 چکیده

  بیماری همه گیر COVID-19 دانشگاه ها را مجبور به آموزش آنلاین کرده است و از اساتید خواسته است تا روش های نوین یادگیری الکترونیکی را ایجاد کرده و دانشجویان آماده سازگاری و علاقه زیاد به یادگیری باشند. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر یک روش یادگیری الکترونیکی یکپارچه بر آمادگی و علاقه دانش جویان برای یادگیری در دانشگاه دیپونگرو ، اندونزی انجام شد. این پژوهش به صورت آزمایشی ، با یک گروه پیش آزمون و پس آزمون و بدون گروه کنترل طراحی شد. بیش از ۱۹۰ دانش آموز شرکت کردند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. دو مقیاس اندازه گیری مورد استفاده قرار گرفت: مقیاس آمادگی برای تغییر و علاقه به مقیاس یادگیری. تکنیک تجزیه و تحلیل آماری مورد استفاده ، آزمون t زوجی بود. نتایج تجزیه و تحلیل t-test نمونه بر آمادگی برای تغییر (۰۰۰ /۰ = p ؛ ۰۵ / ۰p <) و علاقه به یادگیری (۰۰۰ /۰ = p ؛ ۰۵ / ۰p <) تفاوت معنی داری بین داده های پیش آزمون و پس آزمون نشان داد. یافته ها نشان داد که دانش جویانی که در آموزش الکترونیکی یکپارچه شرکت می کنند ، میزان آمادگی و علاقه به یادگیری را تغییر می دهند(تدریس در طول همه گیری COVID-19).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of Changes in Teaching Methods During the COVID-19 Pandemic: The Effect of Integrative ELearning on Readiness for Change and Interest in Learning Among Indonesian University Students

Abstract

 The COVID-19 pandemic has forced universities to conduct online learning, requiring lecturers to create innovative e-learning methods and students to be ready to adapt and show high interest in learning. This study aimed to examine the effect of an integrative e-learning method on students’ readiness and interest in learning at Universitas Diponegoro, Indonesia. This research was experimental, designed with one group pretest and posttest, and no control group. As many as 190 students participated, selected using clustered random sampling. Two measurement scales were used: the readiness for change scale and the interest in learning scale. The statistical analysis technique used was a paired sample t-test. The results of paired sample t-test analysis on readiness for change (p = 0.000; p < 0.05) and interest in learning (p = 0.000; p < 0.05) showed significant differences between the pretest and posttest data. The findings I dicated that students who participate in integrative e-learning show significant change in the level of readiness and interest in learning.