عنوان فارسی مقاله:تأثیر تغییرات در روش های تدریس در طول همه گیری COVID-19: تأثیر آموزش الکترونیکی یکپارچه بر آمادگی برای تغییر و علاقه به یادگیری در بین دانشجویان دانشگاه اندونزی
چکیده
بیماری همه گیر COVID-19 دانشگاه ها را مجبور به آموزش آنلاین کرده است و از اساتید خواسته است تا روش های نوین یادگیری الکترونیکی را ایجاد کرده و دانشجویان آماده سازگاری و علاقه زیاد به یادگیری باشند. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر یک روش یادگیری الکترونیکی یکپارچه بر آمادگی و علاقه دانش جویان برای یادگیری در دانشگاه دیپونگرو ، اندونزی انجام شد. این پژوهش به صورت آزمایشی ، با یک گروه پیش آزمون و پس آزمون و بدون گروه کنترل طراحی شد. بیش از ۱۹۰ دانش آموز شرکت کردند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. دو مقیاس اندازه گیری مورد استفاده قرار گرفت: مقیاس آمادگی برای تغییر و علاقه به مقیاس یادگیری. تکنیک تجزیه و تحلیل آماری مورد استفاده ، آزمون t زوجی بود. نتایج تجزیه و تحلیل t-test نمونه بر آمادگی برای تغییر (۰۰۰ /۰ = p ؛ ۰۵ / ۰p <) و علاقه به یادگیری (۰۰۰ /۰ = p ؛ ۰۵ / ۰p <) تفاوت معنی داری بین داده های پیش آزمون و پس آزمون نشان داد. یافته ها نشان داد که دانش جویانی که در آموزش الکترونیکی یکپارچه شرکت می کنند ، میزان آمادگی و علاقه به یادگیری را تغییر می دهند(تدریس در طول همه گیری COVID-19).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.